Ha azt nézzük, "külsős" munkavállalóról van szó. Őt ellenőrzik bármikor is, és ha igen, kik és hogyan?
Tisztelt Szerkesztőség!
Mivel a fővárosba bevezető utak reggeli órákban tapasztalható zsúfoltságáról mindenkinek lehet/van elképzelése, magam is azon ingázók táborába tartozom, akik minden reggel vonattal közelítik meg munkahelyüket. Néhány kivételtől eltekintve panaszra semmi okom nem lehet, a győr-komáromi szakaszon szolgálatot teljesítő Flirt motorvonatok tiszták, kényelmesek, pontosak és gyorsak.
Biatorbágyon két éve szűnt meg a hivatalos menetjegy-értékesítés és Budaörshöz hasonlóan a csapláros kapta meg ezt a feladatot.
Sokaknak szemet szúrt mostanában az a bárdolatlan böszmeség, amivel a már reggeli órákban ittas kocsmáros "kiszolgálta" az utasokat. Én türelmes ember vagyok, de ami tegnap reggel történt velem, úgy gondolom, túlmegy már minden határon.
Kicsit megkésve érkeztem a személyvonathoz, az indulásig még három perc volt. A köszönésemre egy böfögésszerű "hovautazol" válasz hangzott, majd miután eljutott a bágyadt agyáig, hogy meddig kell a menetjegyet kiadnia, megpróbált ezer forintból visszaadni. 100 Ft-tal rövidített meg, majd miután szóvá tettem, elkezdett káromkodni és "b*szd meg az apródat" üvéltéssel kihajította az ablakon a visszajárót 10 és 5 forintosokban. Gyorsan összeguberáltam a pénzt, mert a vonat már benn állt és rohantam, de éppen lekéstem.
Panaszt tettem a forgalmi irodában, de szerintem hasztalan.
Jó lenne, ha a MÁV visszaállítaná a hivatalos menetjegy értékesítést Biatorbágyon, mert a kocsmáros viselkedése vérlázító és elfogadhatatlan. Nemrég óta már a gyorsvonatok is megállnak Biatorbágyon, egyre több utas választja a vasúttal történő utazást.
Üdv:
K.