Ha emlékeztek, KSZL ebben a posztjában kifogásolta a Miskolc és Budapest között közlekedő IC 565 jegyvizsgálójának munkáját, majd pedig a MÁV-Start utaspanaszokat kezelő személyzetének lassúságát. Végül kapott választ és a problémát - úgy tűnik - sikerült megoldani.
A MÁV-Start válasza:
Tisztelt KSZL!
Köszönettel vettük a 2010. április 05-én, Társaságunk részére küldött ismételt levelét. Megkeresésére az alábbi tájékoztatást adjuk:
A 2010. február 14-én, Társaságunk részére tett bejegyzésének Ön által kifogásolt késedelmes megválaszolásával, valamint az IC 565-ös számú járatunkon szolgálatot teljesítő jegyvizsgáló munkatársunk munkavégzésével kapcsolatos észrevételeiről az illetékes szolgálati vezetőket tájékoztattuk, akik az esetlegesen szükségessé váló intézkedéseket megteszik.
Sajnálatos módon, Ön korábbi leveleiben nem említette, hogy utazása alkalmával, a többlet ülőhellyel közlekedő IC 565-ös számú járatunkon állni kényszerült. Társaságunk, a körülményekre való tekintettel, kivételes, egyedi méltányosságból a helyjegy díjának ötszörösét (
Az utalványok belföldi, nemzetközi menetjegy, bérlet, valamint az 50%-os kedvezményt is biztosító START Klub kártya vásárlására használhatóak fel, a hátoldalukon szereplő dátumtól számított hat hónapig. Amennyiben START Klub kártya ajánlatunk felkeltette érdeklődését, úgy a kártyával felhasználható kedvezményekről részletesen a www.mav-start.hu honlapunkon olvashat.
Megkeresését köszönjük, és a jövőben is szívesen fogadjuk.
KSZL levele:
Tisztelt DÁ!
Ez úton köszönöm a panaszomra adott gyors válaszukat. Véleményem szerint ezt az ügyet sikerült korrekten lezárnunk, pontosan úgy, ahogyan az egy szolgáltató vállalattól elvárható 2010-ben.
Természetesen ezen levelemet is csatoltan megküldöm a "megintallunkvazze.blog.hu" közösségi közlekedéssel foglalkozó weboldalnak, mert hiszem, hogy nem csak a negatív, hanem a pozitív reklámnak is helyet kell adni.
További sikeres munkát kívánok Önnek!
Üdvözlettel:
KSZL