MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Bezart

2010. április 09. - georgejr

Ha nektek a masik kell legyen...  Befejeztem. Elegem van, hogy mindenki jobban tudja mit jelent a blogolas es mit kell tennem a mav blogert, elegem van, hogy mindenki okosabb, elfelejti mit tettem eddig az elhetobb, utazhatobb vasutert. Csinalja aki akarja. Inkabb szentelem a szabadidomet a csaladomnak, mintsem az hallgassam de szar vagy, masik jobb volt meg mekkora szar vagyok, hogy a sajat szellemi tulajdonom meg merem vedeni egy gerinctelen embertol...

Ne kuldjetek levelet, nem fogok intezkedni, nem fogok postolni befejeztem, ha azon kivul, h engem osztotok mast nem tudtok es meg van egyeseknek pofaja itt a blogon peticiozgatni azt mondom nesztek. Csinaljatok amit akartok. A MAV Blog megszunik. Sajnalom, hogy 3 even keresztul tettem barmit is....

 

Mivel lyken az alábbi kommentet írta a bkvfigyelo.hu-n Adani kerdesere ezert, az ominozus kommentet beengedtem (ide kattintva olvashatjatok). Nem az interneten volt pofad peticiozgatni, hanem itt ellenben a bkvfigyelos allitasoddal... Na az ilyenek miatt mint Te fejeztem be a blogot.... Koszonjetek meg neki es a hasonloknak, akik pofazni tudtak, de konstruktiv javaslatot nem voltak kepesek letenni az asztalra...  Es meg Te nem erted a stilust? Ja megjegyzem en nem kommentelek x usernevvel... PhilipR-lyken.... Es a kreten peticiod csak az utolso csepp volt a poharban... Minden fel nem dolgozott levelet tovabitottam a Homarnak.... 

 

 

 

@Adani: “es meg van egyeseknek pofaja itt a blogon peticiozgatni azt mondom nesztek.”

Interneten van pofám peticiozgatni és véleményt nyilvánítani. Ráadásul gyors egymásutánban több hozzám hasonló vélemény is becsúszott. Felháborító. Értem, hogy megunta, értem, hogy fáj a kritika, értem, hogy fáj neki, hogy nem volt elég a blog létezése, hogy dőljenek a minőségi látogatók. A stílust nem értem. Mindegy, remélem Misi veszi a lapot és nyitja a MÁV blogot. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr961907207
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása