MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Menetrendváltás és az internetes jegyvásárlás

2009. december 09. - georgejr

Imádom az online menetjegyváltást, már csak úgy váltom meg a menetjegyem, de a rendszerrel kapcsolatosan megint felmerült egy olyan hiányosság, ami finoman szólva is bosszantó. A gond az, hogy nem lehet jövő hétre menetjegyet váltani, lévén menetrendváltás lesz. Nem értem miért nem lehet felkészülni erre mind technikailag mind a kommunikációs szinten? Olvasónk érdeklődött, hogy mikortól lehet jegyet váltani, de csak lerázó levelet kapott.... A MÁV-Start képtelen kommunikálni a problémát, ismét csak ködösít. Gondolom ez a levél is körbejár majd a Kerepesi úton, és mire válasz érkezik a probléma okafogyottá válik.... Megalol

 

Kedves MÁV,

Ezúton érdeklõdnék, hogy internetes jegyvásárlási rendszerük mikor lesz naprakész?

Szeretnék jegyet vásárolni idõben december 24. napjára. Rendszerük jelenleg csak 1 hétre elõre \látja\ a menetrendet. Azaz december 6.-an nem tudok jegyet vasarolni december 24.-ere.

Tehát a tervezett utazásomat megelõzõ 2. héten nem tudok jegyet vásárolni. Külföldön élõ utasként csak így tudok idõben jegyet vásárolni.

Kérem frissítsék adatbázisukat azonnal, hiszen az internetes elõvétel lehetõsége egy alapvetõ szolgáltatás mindenütt s világon. Különös tekintettel az ünnepi idõszakra.

Várom válaszukat!

Béla

Válaszok:

 

 

Tisztelt Érdeklődő! 

Köszönjük megkeresését!

Levelét illetékes munkatársaink részére továbbítottuk. Válaszuk megérkezéséig szíves türelmét kérjük!

 

Köszönettel:

ügyintéző

 

Tisztelt Utasunk!

Köszönjük megkeresését! Kérdésének megválaszolása hosszabb időt vesz igénybe.

Szíves türelmét kérjük! 

Köszönettel:  ügyintéző

Béla második levele:

 

Kedves Ugyintezo,

 

Tisztelettel koszonom levelet!

Meg tudna mondani megis hogy mikorra kaphatok valaszt a kerdesemre?
Hiszen mahoz egy hetre mar az uj menetren lesz ervenyben, tehat nagyon sok utas jarhat hasonlo cipoben, mint en.
Az internetes jegyvasarlasi rendeszernek mar hetek ota" illene" mukodnie.
Hasonlo tapasztalatom volt a tavalyi evben is a menetrendvaltassnal. 
Azt hiszem a MAV reszerol ez a" pontatlansag" megengedethetetlen.  Es mivel ez minden evben ismetlodo problema, szamomra elfogadhatatlan.

Kerem tolmacsolja panaszomat az illetekes vezetonek.

A mihamarabbi informativabb valasz es a jovobeli magasabb szinvonalu szolgaltatasuk remenyeben varom a MAV valaszlevelet!

Koszonom,

Udvozlettel:

Bela

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr351585276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magocska 2009.12.09. 10:55:12

Az én próbálkozásaim a fizetésnél véreztek el. Egyszerűen nem fogadja el a beírt adatokat (kártyaszám vagy ilyesmi), pedig már több félét is próbáltam. Marad a személyes jegyváltás.

Én szombaton vettem meg a karácsonyi vonatjegyet. A pénztáros először nem tudott jegyet adni, mert nem tudta a vonatszámot. Szerencsére én tudtam :)

Blackmore 2009.12.09. 11:49:05

Kicsit off, de ha már internet: az elvira rendszeresen hazudik a késést illetően. Az elmúlt napokban 2x álltunk kb 10 percet a Keleti előtt minden különösebb látható ok nélkül, ez az elvirán egyszer sem jelent meg.

petya.bacsi 2009.12.09. 12:03:47

@Blackmore: a Keleti előtti rész már a Keletihez tartozik :D

rickyramirez 2009.12.09. 12:22:13

Ráadásul az elmúlt években olyat is tapasztaltam, hogy már érvénybe lépett az új menetrend, és a WAP-on nem volt hozzáférhető. Több nap telt el, mire működni kezdett.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2009.12.09. 15:00:05

Érdekes. Az elvira tudja az új menetrendet, de a jegyvásárlási lehetőséget csak a réginél ajánlja föl. Pedig a jeyrendelő program az Elvirából veszi az adatokat, szal nem értem.

Ákibard! 2009.12.09. 16:39:30

@Blackmore:
"Az elmúlt napokban 2x álltunk kb 10 percet a Keleti előtt minden különösebb látható ok nélkül, ez az elvirán egyszer sem jelent meg. "

A Keleti előtti 100 lábú hídnál van a "behatási pontja".
Ugye az a rendszer, amiből az adatokat kapja, az alapvetően forgalomirányítási célokat és nem utastájékoztatási célt lát el. ÉS ez a "hiba" is ebből ered. Forgalomirányítási célnál el kell különíteni, hogy az a mozdony az állomás területén mozog-e, vagy nyílt vonalon. Mivel a 100 lábúnál kezdődik az állomás területe, az a mozdony a rendszer szempontjából már a Keletiben van, ezért nem jelenik meg.
Tehát ez nem az utasok átverése, szimplán a működési elvből adódik. A forgalomirányítás részére így helyes, azonban most, hogy utastájékoztatásra is szolgál, kell valami megoldást találniuk erre. Keresik a megoldást, türelem.

Gőzmozdony 2009.12.09. 18:35:32

Az új menetrendnél is lehet néhány vonatra jegyet venni. Beírtam, hogy Bp-Győr és néhány Railjet és EN vonat mellett ott volt a lehetőség. Vajon miért?

qdiace 2009.12.10. 10:48:49

"A MÁV-Start képtelen kommunikálni a problémát, ismét csak ködösít." -- valami oka csak van annak, hogy a magyar szleng megteremte az "ügyfélelhárító szolgálat" elnevezést. :(

vanek ur 2009.12.10. 22:41:10

Most néztem, és már tudtam venni jegyet dec. 23-ra.
süti beállítások módosítása