Már a tegnapi postban is kiderült, hogy a Start munkavállalói nem mindig vannak tisztában cégük akcióival. Az elvárható lenne, hogy legalább a pénztárosok tudjanak róla. Hihetetlen, hogy még mindig vannak olyan helyek, ahová az info egyszerűen nem jut el, vagy esetleg eljut, de nem értelmezik?
Kedves Blog olvasók!
Az alábbi történetet osztom meg veletek.
A MÁV honlapon szerepel az alábbi kedvezmény: "Családos kedvezmény: már egy gyermektől!"
http://www.mav-start.hu/ajanlatok/utazasi_ajanlat.php?mid=14ad324755da2c
Hogy miért érdekes? Tatabányán váltottam meg két jegyet a hétvégén (lásd fénykép), egyiket a 18 év alatti unokaöcsém részére, aki szintén jelen volt. A pénztáros semmiféle kedvezményről nem tudott, ellenben a vonaton a kalauz mondta nekem, hogy nem kellett volna teljes árú jegyet vásárolnom, hiszen 18 év alatti gyerekkel utazok.
De ekkor már nem volt mit tennem, maximum kezelési költség levonása mellett intézkedtek volna.
Kérdésem: ha van ilyen családbarát kedvezményük, erről a tatabányai jegypénztárban ülő alkalmazottuk miért nem tud?
No mindegy, írtam a MÁV-Startnak erről emailt - megemlítve azt, hogy örömmel venném a különbözetet a legközelebbi jegyvásárláskor beszámítható kupon formájában megkapnám. Kíváncsian várom válaszukat, ami ha megjön, továbbítom a Blog részére.
Egyébként hogy egyúttal jóról is írjak:
- tiszták voltak a vonatok
- kedvesek voltak a kalauzok
Üdv,
Zsolt