MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re:Osztálykirándulás, kabaré, ehséglázadás avagy vonat-csak erős idegzetűeknek

2009. szeptember 23. - georgejr
A MÁV-Start válaszolt a múltkor megjelent postra. Méltányosságból utazási utalványt juttatnak az említett osztály részére. Az ilyen postokat mindig örömmel teszem közzé!
 
Tisztelt Zsibrita György!    

Rendkívül fontos számunkra, minden olyan megkeresés, bejelentés, amely utasainktól érkezik, ezért a szeptember 10-ei elektronikus levelét nagyon köszönjük. Észrevételével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

Érdemi vizsgálatot csak a becsatolt dokumentumok alapján tudunk lefolytatni, melyből kiderül az utazás napja, a csoport létszáma és az esetleges csoport bejelentése. Csoportos utazás előzetes bejelentése jelzés Társaságunk részére, hogy nagyobb figyelmet tudjunk fordítani utazásukra, az esetlegesen felmerülő problémák esetén azt fokozott figyelemmel tudjuk kezelni.

Adatbázisunk információi alapján feltételezzük, hogy az utazás napja 2009. május 11-én volt. A jelzett napon Dorog és Leányvár állomások között a 2049-es járatunk 5 óra 47 perckor ismeretlen személyt halálra gázolt. A vasúti pálya lezárásra került – több járatunk részlegesen, illetve teljesen elmaradt - ezért Társaságunk a Volán diszpécsertől a menetrend szerinti Volán autóbuszok sűrítését megrendelte, azokon a megváltott vasúti jegyeket elfogadták.
 
A vasúti pálya 8 óra 15 perckor vált szabaddá, a helyszínen szolgálatot teljesítő munkatársaink minden tőlük telhetőt megtettek a menetrendszerű közlekedés biztosítása érdekében. A vonatközlekedést felügyelő szervezeti egységünk szintén folyamatosan nyomon követte járatainkat és szükség esetén – akár a vonatfontossági sorrend megváltoztatásával – beavatkozott a közlekedés menetébe a pontosság érdekében.

 

Az Esztergom – Budapest- Nyugati pályaudvar között közlekedő 2045-ös járatunk esetében Piliscsaba és Pilisvörösvár állomások között a diesel motorvonatnál vezérlési hiba lépett fel, melyet csak időlegesen sikerült kijavítani, így Klotildligetnél ismét jelentkezett a hiba.
 

Mélységesen együtt érzünk a történtekért, de Társaságunknak a gázolás okozta kellemetlenségekre nincsen hatása, azt kivédeni nem tudja, így kártérítési felelősség sem terheli.
 

Tekintettel azonban arra, hogy a MÁV-Start Zrt. nagy gondot fordít a gyermekek utaztatására, ily módon teljességgel átérezzük a sok nehézséggel lebonyolított kirándulás kellemetlenségeit. Ügyfélszolgálatunk döntése alapján egyedi méltányosságból – ami a jövőben további hivatkozási alapot nem képezhet – a történteket kompenzálni szeretnénk az osztály részére 4.000 Ft értékű utazási utalvány formájában. Bízunk benne, hogy azok felhasználása során már kellemes emlékekkel gazdagodva gondolnak Társaságunkra.

Kérjük szíves közreműködését abban, hogy a kapcsolatot felvehessük az osztály képviselőjével az utalványok megküldése céljából.


Üdvözlettel:

XY

ügyfélszolgálati szakértő 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr431402097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyizga (törölt) 2009.09.24. 09:57:43

Az egész osztálynak adtak 4000 Ft-ot? :}

georgejr · http://mav.blog.hu 2009.09.24. 09:59:39

@Manyizga: ja, tobb mint a semmi, meg ha azt nezed valamennyivel kevesebbe fog kerulni a kovetkezo osztalykirandulas:)

szabopsz 2009.09.24. 11:40:16

Csak én nem értem, hogy hol az összefüggés a gázolás és a motorhiba közt?? Mert hogy a gázolásért nem, de a motorhiba miatt lehet hogy köteles lenne kártérítést adni, és nem 4000 Ft-ot!

Közlekedésguru · http://kozlekedem.blog.hu 2009.09.24. 16:27:37

Az eredeti posztban nem emlékszem arra, hogy tájékoztatta volna őket bárki, hogy sűrűbben mennek a buszok és a jegyeiket elfogadják, no meg hogy mi történt.

Oda-vissza megbánták a vasúttal való útra kelést, nem akarnak többé vonatozni:
- "...adjunk valamennyit ezeknek, hogy üljenek újra vonatra...".
- "...jó, de milyen alapon? Hogy több ezren követeljenek tőlünk kártérítést hasonló esetekben?..."
- "...legyen egyedi méltányosság és írjuk oda, hogy reklamációt erre hivatkozással nem fogadunk el..."

Őrjítő. Amúgy jó a gondolkodásuk, lenyűgöző logikával ötlötték ki, hogy valamit mégiscsak kellene adni. Jó, hogy egy szolgáltatás esetében ALAP lenne az akár emelt összegű kártérítés is, mert elveszítenénk egy baki után az ügyfelet. De hát más ez monopol cég esetén. Várjuk a szabad versenyt 2013-tól...

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.09.25. 13:47:18

"hogy a kapcsolatot felvehessük az osztály képviselőjével az utalványok megküldése céljából." Nekem ebből az jön le (vagyis lehet úgy is értelmezni), hogy több 4000 forintos utalványt küldenek. Vagy azért a többesszám, mert mondjuk 4 darab 1000 forintosat?
Mert ha tényleg összesen csak 4k huf, hát az egy egész osztály számára majdhogynem semmi.

Kredi82 2009.09.25. 21:40:24

Addig rendben van, hogy arról nem tehetnek, hogy a vonat embert gázolt, mert ezt tényleg nem lehet kivédeni és nincs kártérítési felelőssége a cégnek. De mi van azzal a sok elvesztegetett perccel, amit a meghibásodott mozdony miatt kellett végig idegeskedni Klotildligeten? Ok, hogy az ovisok úgysem maradnak le semmiről, de mi van azokkal akik mondjuk emiatt késnek a munkahelyükről, egy megbeszélésről, vagy emiatt maradnak le egy számukra fontos eseményről? Ha meg nem jó a mozdony, ne indítsák el. Én nem érzem, hogy a jegyek ára és a cserébe kapott szolgáltatás egyenértékű lenne...
süti beállítások módosítása