A MÁV-Start válaszolt a múltkor megjelent postra. Méltányosságból utazási utalványt juttatnak az említett osztály részére. Az ilyen postokat mindig örömmel teszem közzé!
Tisztelt Zsibrita György!
Rendkívül fontos számunkra, minden olyan megkeresés, bejelentés, amely utasainktól érkezik, ezért a szeptember 10-ei elektronikus levelét nagyon köszönjük. Észrevételével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
Érdemi vizsgálatot csak a becsatolt dokumentumok alapján tudunk lefolytatni, melyből kiderül az utazás napja, a csoport létszáma és az esetleges csoport bejelentése. Csoportos utazás előzetes bejelentése jelzés Társaságunk részére, hogy nagyobb figyelmet tudjunk fordítani utazásukra, az esetlegesen felmerülő problémák esetén azt fokozott figyelemmel tudjuk kezelni.
Adatbázisunk információi alapján feltételezzük, hogy az utazás napja 2009. május 11-én volt. A jelzett napon Dorog és Leányvár állomások között a 2049-es járatunk 5 óra 47 perckor ismeretlen személyt halálra gázolt. A vasúti pálya lezárásra került – több járatunk részlegesen, illetve teljesen elmaradt - ezért Társaságunk a Volán diszpécsertől a menetrend szerinti Volán autóbuszok sűrítését megrendelte, azokon a megváltott vasúti jegyeket elfogadták.
A vasúti pálya 8 óra 15 perckor vált szabaddá, a helyszínen szolgálatot teljesítő munkatársaink minden tőlük telhetőt megtettek a menetrendszerű közlekedés biztosítása érdekében. A vonatközlekedést felügyelő szervezeti egységünk szintén folyamatosan nyomon követte járatainkat és szükség esetén – akár a vonatfontossági sorrend megváltoztatásával – beavatkozott a közlekedés menetébe a pontosság érdekében.
Az Esztergom – Budapest- Nyugati pályaudvar között közlekedő 2045-ös járatunk esetében Piliscsaba és Pilisvörösvár állomások között a diesel motorvonatnál vezérlési hiba lépett fel, melyet csak időlegesen sikerült kijavítani, így Klotildligetnél ismét jelentkezett a hiba.
Mélységesen együtt érzünk a történtekért, de Társaságunknak a gázolás okozta kellemetlenségekre nincsen hatása, azt kivédeni nem tudja, így kártérítési felelősség sem terheli.
Tekintettel azonban arra, hogy a MÁV-Start Zrt. nagy gondot fordít a gyermekek utaztatására, ily módon teljességgel átérezzük a sok nehézséggel lebonyolított kirándulás kellemetlenségeit. Ügyfélszolgálatunk döntése alapján egyedi méltányosságból – ami a jövőben további hivatkozási alapot nem képezhet – a történteket kompenzálni szeretnénk az osztály részére 4.000 Ft értékű utazási utalvány formájában. Bízunk benne, hogy azok felhasználása során már kellemes emlékekkel gazdagodva gondolnak Társaságunkra.
Kérjük szíves közreműködését abban, hogy a kapcsolatot felvehessük az osztály képviselőjével az utalványok megküldése céljából.
Üdvözlettel:
XY
ügyfélszolgálati szakértő