Gergő összeítette, hogy az elmúlt egy hónapban mennyit késett a vonat a Budapest-Esztergom vonalon. Az átlag oda-vissza kb 14 perc naponta. Vicces ugye? A másik történetben gond volt a jegykiadó kioszkkal, emberünk felkészülten várta a kallert, hogy megkapja a papírt, csakhogy a kallernek még színét se látta se oda, se vissza:)
Kedves megintallunkvazze!
Van két MÁV-os történetem a közelmúltból. Íme az első:
Körülbelül 1 hónapja járok a Budapest-Esztergom vonalon napi rendszerességgel. A vonalon rendszeresek a késések, főleg a délutáni / esti időszakban. A kiszámíthatatlanul közlekedő vonatra nem egyszer kellett 35 percet várnom, miközben - elvileg - óránként követik egymást. Ilyen megbízhatóság mellett nem lehet a vonatra számítani, ha sietek, nem megyek vonattal (a munkahelyemről kisbusz viszi a dolgozókat az Árpád-híd pesti hídfőjéhez). Még szerencse, hogy a BKV bérletem mellé már nem kellett külön is fizetnem ezért a "szolgáltatás"-ért. Készítettem egy kis táblázatot, amely az elmúlt bő
egy hónap késéseit tartalmazza a fenti vonalon, Angyalföld és
Aquincum-felső állomások között.
A másik történet: interneten vettem retúr jegyet Zebegénybe, de a Nyugatiban a gép nem adta ki, miközben azt írta, hogy sikeresen kinyomtatva. Megpróbáltam egy másik automatán is, az persze azt mondta, hogy ehhez a kódhoz már ki van nyomtatva a jegy. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi ilyenkor a teendő: szálljak fel nyugodtan a
vonatra, a kalauz majd ad egy lapot, és ennek a számát, meg az internetes jegyvásárlás kódját küldjem be email-en, és akkor nem kell majd büntetést fizetnem. Szerencsére nem volt semmilyen adminisztrációs gond, mert nem jött kalauz se odafelé, se visszafelé.
--
üdv,
Gergő