MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Nemzetközi utazás

2009. augusztus 25. - georgejr

Késés, visszafizetés vagy sem. Csak a szokásos, csakhogy mindez külföldön. És persze nem is a MÁV lenne, ha nem adták volna el ugyanazt a jegyet kétszer....
Ismereteim szerint nincs visszatérítés, mivel külföldi vonatról van szó, de egy próbát megér. Továbbítottam a MÁV-Start felé.

 

Sziasztok!

A kovetkezo kerdessel fordulnek hozzatok. Nezzetek el nekem az angol billentyut.
Augusztus honapban volt egy kulfoldi utazasom returban, ehhez a mav jegypenztarat 
vettem igenybe, tehat mint olyan o tole rendeltem meg a szolgaltatast, o all 
kapcsolatban a kulfoldi felekkel, nem azt mondtak vegyem meg hataron ha odaerek
roviden rendeltem toluk jegyet + helyjegyeket leven ejszakai utazas is volt benne. 
cc 1 napos utrol beszelunk 2 atszalassal. Az elso vonat keletibol indult,
30 perces kesessel nagyjabol, bevarta az elozo vonatot ahonnan jottek velunk tovabb 
meg emberkek.A lenyeg, ne huzzam tovabb rogton az elso atszallasunk elott, az elso
vonatunk kesett 2 orat, igy a csatlakozast IS lekestuk, illetve az osszes utana
kovetkezo hegyjegyet bebuktuk, nem tudtuk felhasznalni mar.
Pikanteriaja pedig a tortenetnek, hogy visszafele a helyjegyunket eladtak masoknak is,
igy bar megoldottuk szerencsesen a kalauz segitsegevel, de ha epp nem lett volna szerencsenk vitazhattunk volna orszaghatarokon at, ki foglalja el azt az ulest, amit tobbedmagunknak adott ki a jegypenztar. Nekunk es kint egy ottani emberkenek ugyanazt az ulest, jah es a kocsiszam
termeszetesen mar nem is volt jo, de ezen mar meg sem lepodom.(2 ugyanazon ulesre szolo helyjegyrol fenykep keszult)
A kerdesem a kovetkezo: Mivel az elso vonat kesett 2 orat igy bebuktuk az osszes tovabbi helyjegyunket nem keves kellemetlenseget okozva evvel magunknak sajnos, vissza kerhetem e es ha igen hogyan ( ne legyenek foloslegesen lefutott korok ) a bebukott jegyek arat.
Azert kerdezem ezt igy, mert a vasuttarsasag eloszeretettel hivatkozik arra, hogy ha kulfoldi vonalon tortenik a keses az nem az o hibajuk, ami valo igaz, de attol meg megtortent.A jegyet nem kulfoldon hanem toluk vettem es mivel ok kapcsoaltban allnak minden orszag vasuttarsasagaval ahova helyjegyeket is eladnak joggal gondolnam azt minek utana a jegyet toluk vettem karteritesi kerelemmel fordulhatnek hozzajuk.
Hisz a felelloseg vegtere is az ovek, mivel ok arusitottak nekem ki azt a jegyet, es rogton a magyarorszagrol indulo vonat tobb oras kesese miatt vegtere is hasznalhatatlanna valtak a helyjegyek a tovabbiakban.
Koszonettel elore is.

Egy utas

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr351336428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákibard! 2009.08.26. 18:51:37

Most hogy 2 napja nem írt senki, bátorkodom megkérdezni, miért repostolsz? :))))
Ez megjelent már kb másfél hete a figyelőn...

2009.08.27. 22:05:11

szia Akibard!

Most postoltam eloszor ezeken az oldalakon, nem ismerem a jarast. Amikor elkuldtem a kerdesem, mindket helyre elkuldtem egy ugyanazon idoben. A figyelon kitettek mar masnap itt pedig most.Gondolj arra tobb szem tobbet lat. Engem tenyleg erdekelne a dolog, mert elegge zavart hogy pl ejjel alltam a folyoson, holott helyjegyet vettem a vonatra direkt.Nem akartam felesleges koroket, igy ide fordultam segitsegert, mivel nagyon sok hozzaerto ember postol ide mindannyiunk szerencsejere.

georgejr · http://mav.blog.hu 2009.08.28. 18:38:50

@Ákibard!: nem monitorozom a figyelot. nem szeretem. ha egy levelben cc-ben ott van, akkor rakeresek, hogy megjelentette-e...
Egyebkent ilyen vehemensen biralhatnad ot is, amikor kb fel nap csuszassal reposztol engem...

Ákibard! 2009.08.29. 00:10:37

@georgejr:
Nem voltam vehemens, egyszerűen rákérdeztem.
Ismered a Te és a ő blogjáról alkotott véleményemet is.
Nem hajtom a malmára a vizet...

Ákibard! 2009.08.29. 00:13:55

@s3m:

Szia!

Semmi gond, a kérdés nem is neked szólt.
Megvallom őszintén, segítenék is az ügyedben szívesen, de a nemzetközi szabályzatokhoz nem értek, nem is látom át, hülyeéget peig nem szeretnék írni.

A belföldi szabályzatokban otthon vagyok, az is szép mennyiség ahhoz, hogy az ember átlássa. A nemzetközi ennek minimum 10x-ese....
süti beállítások módosítása