Balázs a Pannónia IC-n ül jelenleg. Potom 83 perc késéssel indult. Hőségriadó van. Reméljük a MÁV is tudja ezt, és legalább ásványvizet osztogat a vonaton.
Azt nem értem, hogy ha nem lehet az ajtókat csak manuálisan becsukni a kocsikon, akkor azokat miért indítják el???? Nem balesetveszélyes?
Kedves Megint Állunk Vazze Blog!
Úgy tűnik az IC problémák tovább szaporodnak.
A mai napon (2009.07.15.) a Keleti pályaudvarról hivatalosan 9.13 perckor induló Pannónia IC (egyik fele tele Bulgáriába tartó szlovák és cseh turistával) 83 perc késéssel indult el.
A szerelvényt indulás előtt 10 perccel állították be és kapcsolták össze a Csehország felől érkezett kocsikkal. Induláskor kiderült, hogy az egyik frissen csatolt kocsi ajtói nem
hajlandóak záródni. Elkezdték megjavítani. 30 perc próbálkozás után sem sikerült eredményt elérni, ezért a kocsi kisorozásáról döntöttek. Ezután 30 percig tízóraiztak a kedves (ritkán sztrájkoló) vasutasok, majd 15 perc alatt kisorozták a kocsit. Ez után eltelt kb. még 8 perc, mire a szerelvény elindult.
Persze elindulás után kiderült, hogy a többi kocsi ajtója sem csukódik be. Később manuálisan (értsd menet közben 120 km/h-nál) sikerült becsukni a külső ajtókat.
Bár a kocsik külföldi honállomásúak voltak, de az 1 órát meghaladó késlekedés akkor sem normális.
A dolog szépsége továbbá, hogy a vonatra kizárólag pótjegyet kell és lehet váltani belföldi viszonylatban, azaz TUDTOMMAL nem térítik vissza a pótjegy árát késés esetén.
Üdvözlettel: Balázs
u.i: Most még a vonaton ülök, nem tudni mikorra érem el az úti célom.
UPDATE 1
Balázs újabb jelentése szerint már 120 perc a minimum késés:
Balázs újabb jelentése szerint már 120 perc a minimum késés:
Szia!
Büfékocsi van (vizet nem merek venni, ki tudja mi kerül abba is bele), klíma van, amikor kap áramot a vonat (felújítás miatt a 120-as vonalon néha dízel mozdonnyal tolnak meg).
Az emberek mérgesek, még úton vagyok, kb 120 perc késés lesz a vége Békéscsabánál.
Most már működnek az ajtók, csak az az érdekes picit, hogy ha csak a reteszelés vezérlése volt kikapcsolva, akkor lehet hogy azt az egy kocsit sem kellett volna kipakolni????
Érti ezt a fene. Minden esetre azért az átjáróajtók még mindig nem működnek rendesen, tehát valami gubanc azért van. A vicces az, hogy a vonat vége Bulgáriába tart. Csomó hálókocsival és csomó külföldi nyaralóval. Ez aztán az "országimázs".
Üdv: Balázs
Büfékocsi van (vizet nem merek venni, ki tudja mi kerül abba is bele), klíma van, amikor kap áramot a vonat (felújítás miatt a 120-as vonalon néha dízel mozdonnyal tolnak meg).
Az emberek mérgesek, még úton vagyok, kb 120 perc késés lesz a vége Békéscsabánál.
Most már működnek az ajtók, csak az az érdekes picit, hogy ha csak a reteszelés vezérlése volt kikapcsolva, akkor lehet hogy azt az egy kocsit sem kellett volna kipakolni????
Érti ezt a fene. Minden esetre azért az átjáróajtók még mindig nem működnek rendesen, tehát valami gubanc azért van. A vicces az, hogy a vonat vége Bulgáriába tart. Csomó hálókocsival és csomó külföldi nyaralóval. Ez aztán az "országimázs".
Üdv: Balázs