Már kb 2 hónapja minden reggel majd' hasraesek a képen látható két csőben. Ennek a két csőnek persze van párja, kb másfél méterrel arrébb. Vélhetően korábban egy tábla lába lehetett, de az okosak úgy döntöttek nyugdíjazzák. Mivel a kőcségvetés nagyon szűkös volt, így bruteforce megoldás mellett dönthetett a züzemi tanács, és a szakszervezeti bizalmi. Majd szóltak a Pistának, hogy ugyan szaladjon má' el a Kunerberger Tónihoz és kérje el a flexet. Miután a közbeszerzési eljárás ily' módon megoldódott, a Pista némi előkészítő munka és gondos tervezés után úgy döntött, hogy kb 2-4 centiméterre a talajszinttől levágja a csába a csöveket. Biztos gondolta jó lesz még valamire, vagy majd későb betemessük, de most hagyjuk, mert a végén még aszongyák, hogy túl sokat dógozunk, vagy megsuhintanak azzal a váddal, hogy visszamaradt sztahanovista, 300/300-as ügynök vagyok... Ez így is maradt azóta sem sikerült se kiásni, se betemetni azt a négy kis csonkot. Bár lehet az volt az elgondolás, hogy prémiumszolgáltatásként az utasok ingyér tesztelhetik, hogy cipőjük, szandáljuk orra, netán lábujjkörmük elég erős-e. Ha nem akkor kvázi ingyen teszidőszak után nyugodtan lehet visszavinni a cipőt, hiszen vasútbiztosági szempontból nem megfelelő, és nem uccai viselet.
Summázva enyhén balesetveszélyes az a négy csonk, ami vélhetően emberi hanyagság nemtörődömség miatt olyan amilyen. Remélem a helyzet nagyon gyorsan fog változni, mert egyszer bukjon fel benne egy kismama vagy egy idősebb ember és máris kész a baj, ha nem a többi csonkra esik, akkor kavicsos talajon zúzza össze magát... És bizony akkor majd felelősöket fognak keresni....
De Klotildligetnek nemcsak ilyen arca van. A "képzőművészeti alkotásokat", és a szemetesek hiányát leszámítva kedves kis állomás. Télen egyenesen gyönyörű volt. Mint a kép is mutatja.
Ti milyen állomásról indultok nap mint nap? Fotózzátok le, írjátok meg, hogy mit szerettek, nem szerettek benne, és küldjétek el a megintallunkvazze@gmail.com címre!