A zuglói kioszk nem működött, nyilván egy kedves utas "erősen nyomta" az értintő képernyőt. Nem olcsó a javítása, de nem hiszem, hogy nincs csere alkatrész, vagy, hogy 3 munkanap alatt nem lehetne javítani... Bár gondolom a javítás is a MÁV bürokrácia útvesztőjétől függ....
Tisztelt MÁV!
Múlt hét szerdán (2009. június 10) jártam a Zuglói vasútállomáson. Az internetes jegyvásárlás elengedhetetlen kelléke, a Zuglóban egyetlen KIOSZK nem működött. Oka eléggé egyértelmű: az egész képernyő be volt "nyomva". Az automata láthatóan üzemen kívül is lett helyezve. Jeleztem a jegyeladónak, aki mondta, hogy tudnak róla. Ma (2009. június 15.) meglepődve tapasztaltam, hogy az állapot semmit nem változott. Kérdésem: 5 nap miért nem volt elég a hiba elhárítására? Mikor fogják elhárítani?
Évek óta ez a MÁV egyetlen innovatív fejlesztése, ami azonban az automata nélkül csak bosszúságot okoz. Kíváncsi vagyok, hogy az 5 nap alatt (melybe beleesett egy hétvége is) hány embernek okoztak idegeskedést a javítás elmulasztásával.
Kérem önöket, tegyék meg a szükséges intézkedéseket, hogy a jegykiadó automata ismét használható legyen!
Levelemet másolatban megkapja a Megint Állunk Vezze és a MÁV-figyelő internetes blog is.
Tisztelettel:
Jenei Zsolt