Olvasónkat megtréfálta az online értékesítési rendszer. Nem kicsit nagyon, ugyanis a bank kétszer vonta le a pénzt. Nyilván valami gixer történt, feltételezem mindkét oldalon. Ötletem: levél a MÁV-nak a bizonylatok másolatával, plusz a banknak is egy ejnye-bejnye. Nem hinném, hogy nagyon szőröznének. Szerintetek? Olvassátok Ádám levelét:
Üdvözletem.
Arra lennék kíváncsi, hogy ha nekem kétszer számlázták le az interneten megrendelt jegyemet, akkor hogyan tudom visszatéríttetni az egyik tranzakciónak az árát?
Ja és az internetes jegyrendelő rendszer szerintem nem a legjobb, ugyanis többször volt már, hogy az OTP Direkt terheltsége miatt nem ment át egy tranzakció elsőre. Most viszont sajnos 2-szer is.
Inkább leírom a teljes esetet, az a biztos.
Tehát éppen rendeltem két jegyet Budapest-Debrecen viszonylatban intercity pótjeggyel. Miután szépen kitöltöttem minden mezőt, elküldtem a tranzakciót. Azt a hibaüzenetet kaptam vissza, hogy "az ön által lefoglalt pótjegyek foglalási ideje (20 perc elvileg) lejárt, kérjük, foglalja újra a helyeket". Na már most, ez azért nem stimmel, mert én kb. 8-9 perc alatt végeztem a teljes tranzakcióval, tehát nem járt le a 20 perc. Sebaj, újra végigmentem a procedúrán, ezúttal 2 perc alatt. Sikeres, megkapom a jegyátvételi kódom, hurrá. Megyek fel a bankom internetes portáljára, csakhogy leellenőrizzem, hogy nincs gond a tranzakcióval. Erre látom, hogy 2 perc különbséggel két zárolt tételem van, mindkettő MÁV-Start Zrt. néven ugyanarról az összegről. Szóval szépen duplán lett elszámolva a jegyem (az első sikertelen alkalom is ugyebár). Most nem tudom, miként és hogyan téríttessem vissza a jegy árát.
A segítséget előre is köszönöm.
Üdv: Ádám