Sokszor picsogunk itt blogon, hogy a Keletiben vagy a Nyugatiban ilyen, meg olyan rossz a tájékoztatás. Az ember azt gondolná, hogy vidéki állomásokon más a helyzet: "Sanyi a vasutas csak elrikkantja magát, hogy késik..." De úgy látszik mégsem...
Tisztelt Máv!
Azzal a problémával fordulok önökhöz, hogy 2009-03-27 –én, este vártam a vonatot 20.20-as indulással Dorogon. A vonat indulása előtt kint voltam már, nagyjából 20.10-kor. Később kiderült az érdeklődésemre, hogy műszaki okok miatt nem jön a vonat. Mivel a kedves állomásfőnök bent beszélgetett 3-4 emberrel, az hogy várja valaki a vonatot, abszolút nem érdekelte. Én 20.35-kor kopogtam be a forgalmi ügyeletre, hogy hol a vonat. Kérdéseim a következőek lennének.
- Mi volt a műszaki hiba, ami miatt a vonat nem tudott elindulni? (vonathiány érdekes lenne, Esztergomba 3-4 üres vonat áll esténként)
- Az állomásfőnöknek ezt nem kellett volna bemondania, hogy nem jár a vonat? Késés nem volt, mert Budapest felől teljesen jó volt a közlekedés, időbe jött, tehát ez nem lehet az oka.
- Ki a felelős azért, amiért nem tájékoztatták az utasokat, hogy nem jön a vonat?
- Ha én emiatt mondjuk lekésem az utolsó buszomat Budapesten, akkor önök kifizetik nekem a taxi díját?
(Szerencsére behozott kocsival egy kedves bkv-s, aki ugyanúgy a vonatot várta) Másolatban megküldöm a Megint Allunk Vazze blog oldalra is levelemet.
Tisztelettel: BP
2009-03-28