MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Kaller mutyi: kollégám gyűjti...

2009. március 20. - georgejr

Anna először szembesült azzal a jelenséggel, hogy a kalauz nem kezeli a jegyet, majd elkéri és visszaváltja. Az egyik kollégám gyűjti című sztori nekem is új, én eddig az oktatásra lesz című dumát hallottam. Úgy látszik fejlődik a világ.... Mellesleg ide kellene egy próbavásárló, aki együttműdödik a jv-vel, majd amikor a pénztárossal dealel a kaller, lebuktatni mindkettőt. Elrettentő lehetne, ha mindketten buknak...

Hogy várhatnánk a MÁV-tól fejlesztéseket, kultúrált körülményeket, tiszta kocsikat, stb stb, ha a céget nem csak a bliccelők, hanem még saját alkalmazottjai is megrövidítik??
Március 13-án kora reggel utaztam Budapestről Tapolcára (180 km 3 és fél óra alatt... a turisztikailag is kiemelkedő Balaton északi partjáról van szó). Jött a kalauz, elkérte a jegyemet, úgy tűnt, hogy ír is rá valamit, hiszen volt toll a kezében, mégis kezeletlenül kaptam vissza, ami kicsit meglepett, de nem foglalkoztam vele. Amikor beértünk Tapolcára, ismét odajött hozzám, és megkérdezte, szükségem van-e még a jegyemre, és nem adnám-e neki ha nincs... Kicsit ledöbbentem, és a kérdésemre, hogy mire kell ez neki, azt volt képes mondani, hogy egy kollegája gyűjti...aha... A kezében már több kezeletlen jegy is volt, amit a többi utastól szedett össze. Közben leszálltunk, és mondta, hogy inkább hagyjuk, mert még a végén meglátnak minket... na szép. Akár ő maga adja el újra őket, akár valamelyik pénztárossal szövetkezik, ez nem semmi, ilyet még nem láttam. Teljesen abszurd, szánalmas és megalázó. Nem is beszélve amúgy a Balaton északi partjának vasúti közlekedéséről..

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr961013332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2009.03.20. 09:15:52

Valaki a telefonkártyákat, a bélyegeket, ő a jegyeket gyűjti. Van ilyen :)

(Egyébként ez azért is érdekes, mert biztos van egy ismerőse a kallernek, akinek a cég elszámolja az utazását, mintha hazautazna, holott nem... :)

De nyilván újra eladja.)

georgejr · http://mav.blog.hu 2009.03.20. 09:30:25

ez mondjuk egy 180 km-s utnal 2.540 forinttal szamolva, ha a 50-50-ben osztoznak a pénztárossal, akkor 25%-os levonás után is 950 forinttal járnak jól mindketten, és ez biztosabb is mint a zsebbe mutyi...

greggrant 2009.03.20. 10:01:58

Namost döntsük el, hogy ez a jobb, vagy ha nem is jön és nem is kezeli 120 km-en, mert már az előző százegynéhány km-en végigment :)

bravo 2009.03.20. 10:03:19

meg szovetkeznie sem kell, csak mikor delutanra visszaer a vonataval budapestre, egyszeruen a penztarnal visszavaltja a jegyeket, mondvan lemond az utazasrol. kezelesi koltseggel, szabalyosan.

Gabex 2009.03.20. 13:55:25

Egyszer a Déliből utaztam haza Győrbe teljesáru jeggyel, aztán jött a kaller és tőlem is megkérdezte nem-e adnám neki a jegyet. Én hülye meg nekiadtam :SSSSS utánna gondoltam végig h mire is kellhet neki....

combo 2009.03.20. 16:37:42

"Nem is beszélve amúgy a Balaton északi partjának vasúti közlekedéséről.."

Mi a probléma? A Tapolca-Budapest gyors ütemes menetrend szerint közlekedik, 6 órás ütemmel. :-)

nohab-king · http://www.openttd.info 2009.03.21. 09:59:22

Akik hiába a cég alkalmazottjai, lehúzzák a céget a saját hasznuk érdekében, azokat úgy kirúgnám, hogy a lábuk se érné a földet.

És nem érdekel, hogy nincs munkahely a válság miatt jóformán: majd elgondolkozhat rajta, hogy a közeljövőben becsülje meg jobban az állását!
süti beállítások módosítása