MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

EHETI OFF: Szopat a tékábel

2008. augusztus 07. - georgejr

No elkövettem azt a hibát, hogy elköltöztem az jupiszi szolgáltatási területéről. De én buta egyszerű internetre vágyó lélek gondoltam biztos nem lesz gond. Csak van valami internet szolgáltatóféle Piliscsabán is, így egy-két napot kibírok. Nosza még költözés előtt gondoltam egy merészet és a T-kabel.hu-n leadtam a megrendelésem.

Folytatás és garantált überszopás a netszopacs.blog.hu-n

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr28605193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymoli 2008.08.17. 21:59:11

Piliscsaba... hmmm. Lehet tudok szolgáltatót, gyorsabb haráridővel is....

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.08.18. 07:57:58

hmmm atomzsilett lenne, de ugye nem wifi net solymarrol 9 rugoert 1 megabit?

Nagymoli 2008.08.18. 09:22:28

Holnapra megérdeklődöm a konkrét árat, meg a cégnevet.

Nagymoli 2008.08.26. 08:47:47

Írtam privát üzit, megkaptad?
süti beállítások módosítása