Felfogni nem tudom, miért volt a kalauz ilyen papírhuszár. Lehetséges, hogy érdeke fűződött ahhoz, hogy ezek a tirpákok a vonaton maradjanak? Bennem felmerül a kérdés, hogy volt-e érvényes jegyük. Vagy csak szimplán félt? Ilyenkor kellenének a bkvnál már sajnos megszokott barlangi orkok. Azok biztos nem szaroznának. Csomót kötnének a kedves külhoni farkara, és a következő megállónál kedves, udvarias, gyengéd jól irányzott picsánrugással letessékelnék őket. Persze ez sem megoldás, mert mint látjuk a bkvs orkok igen nagy szórással dolgoznak, és bizony sokszor mellélőnek.
Szia!
A segítséged szeretném kérni, hogy mit tegyek... Ezt a panaszt küldtem el a MÁVnak emailben és beírtam a panaszkönyvbe is és semmi értelmes válasz nem kaptam még mindig:
Tisztelt MÁV-START Zrt.!
2008.06.01-én a KVARNER IC-vel utaztam Budapest-Kelenföld állomásról Székesfehérvárra; a vonaton igen ITTAS külföldi utasok voltak nagy részben (a 3 kocsiból kettőben)!
EZEK a külföldi utasok elfeküdtek a kabinokban és nem volt hely a többi utasnak (az IC vonakon mindenkinek van hely!!!!), a kalauz nem csinált semmit!
Ami történt: a külföldi utasok leöntögették magukat sörrel, kipisiltek a folyosóra, kigurigatták a WC papírokat és megütöttek!!!
Szóltam a kalauznak és ő rájuk szólt, de ezután semmi nem változott! Kihívtam a rendőrséget Székesfehérvárra és elmondtam nekik mindent... a kalauz mindent letagadott nekik: "Nem történt semmi!" !!!!
A rendőrök nem tehettek semmit!
Kérem a MÁV-START Zrt.-t, hogy tegyen valamit az ilyen helyzetek elkerülése érdekében! A jegyem árát szeretném ha visszatérítenék!!!
(Felháborodásomat megerősíti a MÁV-START Zrt. Személyszállítási Üzletszabályzat I. 6.§ 2/a,b)
A vasúttársaság a személyszállítást megtagadhatja, illetve az utast a személyszállításból kizárhatja, ha az utas:
a) ittas, botrányosan viselkedik, vagy más módon a többi utast magatartásával za-varja,
b) magatartásával a közlekedés biztonságát, utastársai testi épségét, egészségét, a vasúti kocsinak vagy berendezéseinek az épségét veszélyezteti,
Válasz I.:
Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük, a MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálatához eljuttatott megkeresését, amellyel kapcsolatosan tájékoztatjuk, hogy az ügy különlegességére való tekintettel megküldtük vizsgálatra az érintett szervezeti egységeknek, amelynek eredménye alapján készítjük el végleges válaszlevelünket. A fentiekre való tekintettel, további szíves türelmét és megértését kérjük.
Üdvözlettel: XY ügyfélszolgálati szakelőadó
Válasz II.:
Tisztelt Utasunk!
Megkeresésének vizsgálatához hosszabb időre van szükségünk ezért további szíves türelmét kérjük.
Üdvözlettel: XY ügyfélszolgálati szakelőadó
Ennyi választ kaptam... és mindez volt június 1-én!
Azon gondolkozom, hogy feljelentem a MÁV-Start Zrt.-t! Szerinted mit tegyek? Várom válaszod!
Üdv.: Ferenc