MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

hamarosan

2008. július 04. - georgejr

Hamarosan lesz némi változás...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr26553403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edömér 2008.07.04. 19:07:58

Az jó lesz, mert az utóbbi időben kezdett kicsit ellaposodni a blog. (Nem bántani akartalak vele)

efi 2008.07.04. 22:29:45

Megszűnik a MÁV?

Manyizga (törölt) 2008.07.07. 14:46:27

Juteszembe: a BKV-t feljelentette egy utas - állítólag - az ÁNTSZ-nél, a koszos ülések miatt. Naponta tegyük ezt a MÁV-val? :)

nemszolidaris 2008.07.07. 20:13:05

Jó cikk az Indexen a Startról, különösen mellbevágó, hogy noha a Startnak kb. 9 ezer munkatársa van, mégis 250-300 ezer ember kap valamilyen címen ingyenjegyet.
index.hu/gazdasag/magyar/start0807/

nemszolidaris 2008.07.07. 20:14:35

Boccs, nem is 9 "csak" hétezer ... bár az is túl sok...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.07.07. 21:20:06

Manyizga >>> Azaz utas én voltam. Nem tudom, hogy a "BKV-figyelő szerk." aláírásból ki és hogyan következtetett arra, hogy beérkezett észrevétel...

petya.bacsi 2008.07.07. 22:33:36

Manyizga: semmi sem történne.

Nemszolidaris: szomorú a cikk, és egyben felháborító is. De azért az nagyon szép, hogy fejlesztése 0, azaz nulla forint jut a cikk szerint. Máshol is lehetne szorítani, de persze abból rögtön sztrájk lenne...

Az utolsó bekezdés marhaság a cikknek, és vidékellenes is egyben. Persze, a vidéki ember ne nagyon utazgasson, maradjon otthon, mert miattuk fizet az állam tengernyi összeget a MÁV-Startnak, és nyugodjon bele, hogy az egész ország fővárosközpontú. Azt kéne felfogni, hogy a vidéki ember azért utazik naponta akár 4-6 órát a munkahelyére, hogy dolgozzon, és nem azért, mert élvezi, hogy mocsokban és bűzben utazhat a MÁV-nak hála. Ezek az ingázók fizetnek is ráadásul ezért...

Gondolom a drága cikkíró pesti, és nem igazán használ vonatot, max néha kimegy a Keletibe, hogy fényképezzen egy-két képet. Beszélhetnénk pl. arról, hogy a 4-es metró mennyi VIDÉKI adófizető pénzéből épül, és abból pl. mennyi vidéki fogja használni.

Blackmore 2008.07.08. 09:14:52

"A MÁV-Start Zrt. a jóváhagyott üzleti terv szerint 2008-ban 225,7 milliárd forintot költ a vasúti személyszállítási tevékenység lebonyolítására, ám menetdíjbevétele várhatóan mindössze 37,2 milliárd forint lesz, vagyis nem éri el a kiadások 17 százalékát." Tehát 1 ember átlagosan 3720 Ft-ot költ évente vonatra? Na ezt se hiszem el...

nemszolidaris 2008.07.08. 10:23:25

Igen, ennek valóban volt egy kis vidékellenes hangja (az Indexre jellemző módon), bár nem tudom, hogy mi van az eredeti KSH jelentésben.
A vasútiközlekedést fejleszteni, nem visszavágni kellene. Németországban, vagy Ausztriában nem is tudsz eljutni messzire vonat nélkül, busz csak rövidtávra van.
Valószínűleg nemcsak a Starttal van a baj, az egész rohad Trakcióstúl, Vezigtől, szakszervezetestűl, Gaskóstúl...

nemszolidaris 2008.07.08. 10:25:55

A 4-es metró olyan hülye helyen van, hogy a fővárosban is kevesen fogják használni, ha egyátalán elkészül valaha. Egyelőre a gödrök szaporodnak... A Szabadsághíd előtt akkor kráter van, mintha ledobtak volna egy ezerkilós bombát:)) de ez OFF

Adani 2008.07.08. 19:39:49

Ráadásul nagyon drága és semmi szükség rá, mert nélküle is meg lehetne oldani a közlekedést.

Adani 2008.07.08. 19:46:50

" Beszélhetnénk pl. arról, hogy a 4-es metró mennyi VIDÉKI adófizető pénzéből épül, és abból pl. mennyi vidéki fogja használni."

Sőt beszélhetnénk arról ,h amúgy a kormányunk menyni pénzt nyúlt le az állampolgároktól és költötte saját magára. Ugyea kormanyszovivo.hu oldal 200 milliója. Csináljunk vmit, amire amúgy sincs szükség, és azt, amit maximum 1 milllióért meg lehet csinálni szépen megcsinájla egy sógor-koma kft 199 milliós mutyival. Lehetne még folytatni, de kb. 5000 milliárd ft tünt már el 2002 óta, amiről em tudni mire ment el. Ebből azért lehetne pár új vonatot venni meg felújítani pár vonalat.

Törzsgyökeres szentesi 2008.07.09. 20:25:06

"Tehát 1 ember átlagosan 3720 Ft-ot költ évente vonatra? Na ezt se hiszem el..."

Kehetséges, sőt némelyünk ezt kétszer háromszor túl is teljesíti...

efi 2008.07.09. 21:01:37

Blackmore,
mert nem azzal a 10 millióval kéne elosztanod, amiből 9,5 millió nem is vonatozik, hanem azzal a 250 ezerrel, amelyik a maradék 500 ezerből egyáltalán fizet érte.
süti beállítások módosítása