MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Pénztártól való távozás után...

2008. június 24. - georgejr

Nem győzöm elégszer elmondani, és ez még ki is van függesztve, hogy pénztáról való távozás előtt ellenőrizzük, amit kaptunk. De persze vannak olyan esetek is, amikor erre nincs már idő. Viszont számomra egyszerűen nonszensz, hogy amikor a kedves pénztáros elront valamit, akkor miért kell 60 bürokratikus útvonalon keresztül küzdve magunkat pofára esni? Igen pofára esni, mert a MÁV, illetve a MÁV-Start gyakorlatai,  rendelkezései között továbbra is vannak olyan passzusok, amelyen az utast mindig rosszindulatúnak könyvelik el...

 

 Szia!

Én egy hete küzdök a MÁV-val. Igazságtalan és szemét eljárásnak tartom, amit ők művelnek.
Elmesélem a sztorim:

2008.06.11.  reggel 7:44
Érd-alsó

 Bementem a pénztárba és kértem egy 30 NAPOS bérletet, ami tárgynaptól, tehát 11-étől érvényes.
Erre kaptam egy Havi bérletet, ami 2008.06.01-től érvényes, 2008.07.05.-ig.
Ha a megfelelő bérletet kaptam volna 11-étől, azzal, azt hiszem 07.10-éig járhtattam volna.

Sajnos, én balga, nem ellenőriztem azonnal a jegyet, mert bent állt a vonat a megállóban és rohantam dolgozni. Felszálltam a vonatra és csak ott vettem észre, hogy a pénztárban ülő nagytudású FP nevű "úr", rossz bérletet adott. A Déliben azonnal mentem a pénztárhoz, hogy orvosolják a hibát, mert nem tudom megvenni a következő havi bérletet 5-én, mert csak 10-én kapok fizetést.
A Déli pu-n azt mondták, ők nem tudják kicserélni, de semmi gond, menjek vissza Érdre, ott kicserélik.

Nem értem az nap vissza. Mert a pénztár, csak 16:24-ig van nyitva. Én sajnos csak 16:50-re értem oda. (így is eljöttem elöbb egy órával a munkahelyemről)
Másnap reggel ( 2008.06.12. szerda ) első utam a pénztárba vezetett, ahol a hölgy azt mondta, !!!!!ha adok neki 500Ft-ot, akkor kicseréli nekem 30 naposra!!!!!
Mondtam, hogy ne haragudjon, de nem én hibáztam, világosan, érthetően elmondtam mit kérek, nem azt kaptam, nem adok 1Ft se. Cserélje ki!
A hölgy azt mondta, hogy akkor menjek vissza akkor, amikor az van a pénztárban, akitől vettem a rossz bérletet. Ő ki fogja cserélni. Megkérdeztem mikor lesz, azt  mondta szombat.
Oké mondtam. Negyedszerre csak sikerül elintézni. Szombaton odamentem a pénztárba(2008.06.14). Erre kinyögi, hogy ehhez hivatalos engedély szám kell. Menjek vissza hétköznap munkaidőben. Kérdeztem mikor dolgozik legközelebb, a válasz  szerda volt...
Szerda reggel(2008.06.18.), immáron 5. alkalommal mentem oda reggel 6:00 körül.
Erre kinyögi, hogy munkaidő az 8:00-16:00 között van. Mondom, ember ne csinálja már ezt, már 5-szőrre vagyok itt. És a maga hibájából. És Ön miatt nem fogok kivenni egy nap szabadságot.
Nagykegyesen előhúzott egy papírt, hogy töltsem ki,!!!!!!! csatoljam hozzá a bérletemet és küldjem el elbírálásra, aminek a költsége a bérlet árának a 25%-a. És ha úgy döntenek, lehet, hogy visszakapom a pénzem.!!!!!
És én addig mivel járjak? Továbbá azalatt az 5 nap alatt míg nem lesz bérletem a PÉNZTÁROS hibája miatt, mivel járjak?
Miért kellene nekem jegyet vennem, mikor a Pénztáros rontotta el?
Milyen eljárás az ilyen? Egyszerűen elegem lett ebből, hogy mindenki csak küldözget, azzal a retardáltal meg nem történik semmi. Csak ül az akváriumban...
Nekem okoz nem kis gondot az ő alkalmatlansága.
Ha azt mondják, nekem kellett volna megnéznem a jegyet, mikor átvettem? Most belátom, igazuk van, mert ilyen és ehhez hasonló semmirekellővel van tele a MÁV.
És mi, azok akik megvesszük rendesen a bérletet. Mi ilyen szolgáltatást kapunk. Szolgáltatás? Ezt nem is lehet annak nevezni.
Le sem írom milyen mérhetetlenül mérges vagyok és mit tudnék most tenni egy két ilyen MÁV-ossal.

Ne haragudj, hogy ilyen hosszú levéllel feltartalak. De reménytelenségemben már nem tudok kihez fordulni, nem tudok mit tenni.
Azt hiszem, ez teljesen veszett ügy. Majd én is szíves elnézését és megértését kérem (mint, ahogy ezt a MÁV is állandóan teszi, mikor késik, vagy kimarad egy járat ) a kalauznak, mikor kéri a bérletemet és megmondom, hogy a kolléga képtelen volt adni. ÉS törödjön bele, hogy 5 napig "ingyen" utazom.
Remélem eljut a megfelelő szervekhez. Bár ez az én problémámat nem fogja megoldani.
DE szolgáljon ez az apró történet okolásul mindazoknak, akik bérletet szoktak venni.
ELLENŐRIZZÉTEK A BÉRLETET!

Köszönettel, egy utas, aki maguk miatt fog bliccelni!

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr54536450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasutassrác 2008.06.24. 11:31:16

Nekem van erről pozitív tapasztalatom: a Keletiben kértünk 20-án egy II. félhavibérletet még régebben, de a pénztáros az I.-t adta ki. Másnap visszamentünk és szó nélkül kicserélték.

avogadro00 2008.06.25. 14:45:02

figyu, azt is el kell adni, különben a környezetszennyezés hatalmas méreteket ölteni, most mit kezdjen szegény máv a már megkezdett hónapban az ahavi bérlettel????

Ákibard! 2008.06.26. 17:48:44

Szögezzük le:
Ugyan Ő hibázott, de NEM köteles tenni semmit. A Te kötelességed ellenőrizni a pénztárnál a visszakapott pénz és a jegy érvényességének/viszonylatának stb stb helyességét!
Ennyi erővel én is visszemegyek egy előző havi bérlettel: bocs, rosszat kaptam és balhé, hogy kicsere... Tudom Neked nem ez volt a célod, de bőven van ilyen.
Amúgy nekem kedvező tapasztalataim vannak, egyszer Zuglóban 16000 ft-nyi jegyet vettem, és véletlenül nem következő hanem aznapra adta a pótjegyet. Pár órával később mentem vissza (ugyan átnézte,m a jegyeket, de valamiért átsiklottam felette) és megnézte, szó nélkül cserélte, és elnézést is kért a kellemetlenségért.

MOKShee 2008.07.04. 11:59:14

egyetemen van nálunk erre a gyakran idézett mottó: "a mi hibánk, de az ön problémája. mérnök lesz, oldja meg!" bocs
süti beállítások módosítása