MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Boldog kedd 1.

2008. június 10. - georgejr
Ma csak jó híreket fogok közölni. Fika miegymás nem lesz.

Hello kedves M.Á.V blog!
 
Pár percel ezelőtt történt meg az eset amint igen illuminált állapotban a Debrecenből Budapest-Nyugati felé tartó 04:22-es gyors vonaton hagytam az övtáskámat (benne: minden személyes irat, 80gb-s ipod, telefon, Pénztáraca+ KP stb.) amiről Püspökladány állomáson leszálltam. Amint észrevettem (vonat elindulásától számítva kv 5 másodperc) beszaladtam igen feldultan a forgalmi irodába elmeséltem a sztorit és a forgalmis 30 körüli aranyos hölgyemény készséggel utánatelefonált a vonatnak és (mivel nem tudtam ,hogy melyik kocsiban utaztam) átkutatták az egész vonatot a táskámért és bő 10 perc mulva visszajött a az övtáskám mindenestül a visszafele tartó vonattal !!! Ez a dolog bennem annyira mély érzelmeket indított meg, hogy muszály voltam megírni ezt az esetet a blognak. Tisztelet a MÁV-nak végre, a sok késés, seggsütés, bunkóság és negatív dolog után de tényleg.
 
 
Üdv néktek Geri

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr25512550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2008.06.10. 12:17:12

De jó volna, ha csak ilyen beszámolót tartalmazna a blog... hirtelen azt olvastam, hogy az egész vonat visszajött, de aztán felfogtam :)

Egy kis emberi gesztus a forgalmista részéről, és máris van egy jópontjuk az egyik fizető utasnál. Vajon erre mikor jönnek rá a többi kevésbé utasbarát kollégái?

Ha más állomásra mentél volna be (lásd korábbi post), akkor széttárták kezekkel a képedbe vigyorogtak volna.

Nagymoli 2008.06.10. 16:22:37

Van ilyen is. Ez a normális hozzáállás. És ne mondja senki, hogy alapból ilyennek kell lenni, és nem érdemelnek semmi "dicséretet". Manapság ritkán köszönnek az emberek, mindent pénzért csinálnak, és közömbösek a másikkal szemben. Becsüljük meg azt a pár dolgozót, aki igazi EMBER maradt ebben a világban. ;-)

bazsu 2008.06.10. 23:21:07

Mázlista vagy Geri!

És borzasztó nagy balfasz egyben.

ÉS nem ez a normális hozzáállás. A RIC-esek a pályaudvarokon úgy lopják a kocsikon felejtett dolgokat, hogy mire eszedbe jut, hogy otthagytad, és mielőtt már kihúzott a vonat a vontatási telepre, már nincs meg a cuccod, kabátod, pulóvered, bármid.
És még te szánod utána a RIC-es takarítót, hogy szegény hajlesznek jobb lesz majd az a például kabát mint nekem. A vasútőr ezen konkrét eset után a keletiben kiröhögött és azt mondta, ez a normális, még jó, hogy ellopják, mit merek gondolni.

Hogy egy jegyvizsgáló nem lop, az meg asszem elvárható.

És ha egy ilyen eset után "széttárt kezekkel a képedbe vigyorognak" a forgalmisták az állomáson, az is érthető.

Manyizga (törölt) 2008.06.11. 08:33:21

Mázlid volt. Erősen.
Mondjuk aki azt se tudja megmondani, hogy kb. melyik kocsiban ült, és ezért az egész vonatot átkutatták a holmija után, az erősen szórakozott valaki...
süti beállítások módosítása