Amikor a masiniszta nem bír a lovakkal:) Annyira nem vicces azért, mert ez elég balesetveszélyes... Kérdés mi történhetett?
Tisztelt MÁV-Start Ügyfélszolgálat,
2008.05.14-én Kőbánya Kispestről Monorra utaztam a 6104 sz. Bp.Nyugati-Záhony között közlekedő gyorsvonattal, ami pályaépítési munkák miatt 2008.05.02-től megáll Monoron is.
05.14-én viszont ez nem teljesen így történt, a vonat Monor állomáson átrobogott, az állomást elhagyva kezdett a lassításba, majd a Kistói úti felüljárón sikerült megállnia /az utolsó előtti kocsiban utaztam, ez állt kb. a felüljárón/
A vonat kb. 10 perc várakozás után visszatolatott az állomásra, így végül megérkeztem, pár kérdés azért felmerült bennem.
A látási viszonyok kiűnőek voltak, Monor állomás nem olyan kicsi, hogy nem vette észre a vonatvezető, vagy ennyire rutinból vezetnek, tegnap sem álltam meg ma sem fogok? /vágányzári menetrend/
Örülök, hogy rugalmasan oldotta meg a hibát a személyzet és visszatolatott a vonat az állomásra, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezt ilyen egyszerűen meg is tehette a vasútbiztonsági szabályok betartásával.
Régebben mindig láttam az állomásokon, ahogy a pisros sapkás vasutas bácsik/nénik várják az átmenő vonatokat, ma már nincs ilyen?
A késésekhez, vonatkimaradásokhoz, zsúfolt pénztárakhoz, sztrájkhoz/sztrájkfenyegetéshez hozzászoktam, nem szeretném, ha a fent említet jelenség lenne a következő, amihez az utasaikat hozzá szeretnék szoktatni.
üdvözlettel:
L. Gáspár