Érdekes eset az alábbi. Ugyanis a szerv képviselője azaz a pénztáros néni, teljesen jó szándékkal azt mondta az utasnak, hogy ne vegyen IC pótjegyet, mert úgyse éri el. De közben csak elérte és most fájlalja a 370 pénzes pluszt. Felmerül a kérdés, hogy mi lenne, ha a kedves MÁV megoldaná végre a csatlakozási gondokat és megvárná az utasokat. Lehet több bevétel lenne?
Azt hiszem az alábbi történet erre a blogra való. Pünkösd hétfőn, mikor hétágra süt a nap, de azért nincs kánikula, próbálok Budapestre utazni Edelényből. Közli a jegykiadó, hogy a 7:48-as vonat nem éri el a 8:28-as IC-t Miskolcon, hiába van 4 perc (szerintem optimális) átszállási idő, nem nagyon szokta azt elérni...Ok, rendes volt, hogy szólt. Ne is vegyek helyjegyet erre, menjek tovább egy órával később Miskolcról. Ezek után nem vettem meg a pótjegyet, mert ha lekésem a vonatot, ugye ugrik 520 Ft-om. Szerencsére sikerült az IC-t elkapnom, ahol is 890 Ft-ért megvehettem a helyjegyet. A /további/ 370 Ft-ot ebben a szituációban valahogy nem tudom elfogadni.