Fejetlenség, káosz, csak a szokásos:( Az új miniszter meg csodára vár. Csodák nincsenek, az eredményekért meg kell dolgozni. Mellesleg a külföldi szakértő nem lenne rossz, de ne japán legyen, mert az döbbenetében harakirit csinál, oszt lesz abból diplomáciai mizéria...
Tisztelt Szerkesztő!
Sokszor olvasom a MÁV blogot, mivel jómagam--> is elég sűrűn utazom vonattal, de a tegnapi eset miatt most én is billentyűzetet ragadtam. Levelem megírása előtt is végigböngésztem a felsővezetékszakadással és különböző utaspanaszokkal kapcsolatos híreket és hozzászólásokat, az én kérdéseim sem lesznek mások, mint a korábban feltettek. Nem látom értelmét elküldeni a MÁV-nak a levelet, mivel semmi sem fog történni.
A történet elejét nem tudom, csak annyit, hogy felsővezetékszakadás volt, utastársaim szerint Rákoson (ismét). Ilyenkor a MÁV-nál szokás szerint összevisszaság van, káosszal nyakbaöntve - amit az alkalmatlan emberek nem tudnak megfelelően kezelni. A sztrájkon és a különböző problémákon kívül szinte semmi sem érkezik menetrendszerűen a MÁV-nál. Ha már a sztrájkot szóbahoztam: most olvasom, hogy Gaskóék megint fenyegetőznek, hogy "Érettségi ide, vagy oda: ha nem teljesülnek követeléseink már májusban is várhatóak sztrájkok.". A HVG szerint az emberek alkotmányos jogai sérülnek. Ha így van, akkor miért nem tesz senki semmit? Nem az Alkotmány adta jog a legszentebb? Vagy már az is csak smafu?
De vissza a történethez:
Tehát a történetem: tegnap (05.05) a 3328-as vonattal szerettem volna hazavonatozni egy szokásos hétkezdő nap után Szolnok irányába. Kőbánya felsőn vártam a vonatot, aminek 20.25-kor kellett volna megérkezni. Nos, nem érkezett meg.
Kb. 20.29-kor a hangosbemondó tájékoztatta a szitáló esőben a vonatra várakozókat, hogy felsővezetékszakadás miatt 25-30 perc késéssel közlekedik a vonat. Mindenki örült a hírnek.
Kb. 20.39-kor a késett mendei személyvonat megérkezett (vagy a 3518-as vagy a 3528-as vonat. Ha a 3518-as, akkor közel 70 perc késéssel közlekedett, ha pedig a 3528-as mendei személyről van szó, akkor csak 9 percet késett).
Kb. 20.46-kor érkezett meg egy másik személyvonat is, a sülysápi (ez gondolom a 3428-as vonat lehetett, 46 perc késéssel közlekedett).
Hatvan fele is elment egy vonat, majd 20.58-kor bejelentette a hangosbemondó, hogy a 20.55-ös (3338) vonat is kb. 25-30 perces késéssel közlekedik.
21.09-kor végre megérkezett a 3328-as vonat, 45 perces késéssel.
Levelemet nem a késés miatt írom, hiszen az a MÁV-nál sajnos mindennapos, mégsem tesznek ellene semmit. Levelemet a probléma nem megfelelő kezelése miatt, és az ezzel járó fejetlenség miatt írom.
Kérdem én,
- Miért kellett elindítani a mendei vonatot, majd 7 perccel később a sülysápi vonatot, mikor a két állomás között (Pusztaszentistván) összesen 1 megálló van?
- Miért nem tudták az egyik vonatot (jelen esetben a mendei vonatot) továbbközlekedtetni Szolnok irányába, hogy a vonatra váró utasokat a lehető legkisebb kellemetlenség érje? Ahogy a hozzászólók is jelezték korábban, ellenkező esetben a szolnoki zónázó mindenhol megáll!
- Miért van mindig egy nemvárt eseménynél fejetlenség a Keletiben? Miért nincs fegyelmi vagy kirúgás?
Az új közlekedési miniszter csodára vár a MÁV-val kapcsolatban (kérjék fel Uri Gellert, hogy a nézőkkel együtt skandálja, hogy 1-2-3 Működj!), csodák nincsenek. Ide nem csoda kell, hanem egy olyan hozzáértő ember, aki bele mer nyúlni a cégbe, nem ijed meg a fenyegetőző vasutasoktól, az alkalmatlan emberektől, hanem kirúgja őket, a nem megfelelően dolgozó emberekkel együtt.
Kérjen fel tényleges szakértőt, (akár külföldről), akár itthonról, és kezdék meg az átalakítást, az ügyfélközpontúság megteremtését, és a minőségi munkavégzést, szolgáltatást. Az új miniszter úr a Postát is jól irányította, meghúzta a nadrágszíját, helyretette a céget, remélem a MÁV-nál sem ijed meg a nem mindig népszerű döntésektől, és megszorítja őket is a javulás érdekében!
Üdvözlettel:
MPilgrim