Hogy lehet, hogy egy héten belül háromszor van műszakimeghibásodás egy szerelvénynél?
hmmm
Tisztelt MÁV-Start!
P, egy fizető utas vagyok, és szeretnék panasszal élni a folyamatos késések miatt.
Március 11-én 10 percet, március 12-én közel 50 percet, március 13-án pedig 30 percet meghaladó késéssel közlekedett a 3312-es számú Zónázó vonat.
Március 12-én Kőbánya felső állomáson volt korrekt utastájékoztatás, először 10-15 perces késésről tájékoztatták az utazóközönséget, majd 50 percre ugrott. A mai nap, március 13-án a hangosbemondó tájékoztatta az utazóközönséget, hogy (ha jól értettem az erős szél ellenére) a Keleti pályaudvaron történt műszaki probléma miatt bizonytalan (!) a vonatok közlekedése. Ezt követően a mendei személy vonat vígan és pontosan berobogott az állomásra, ezáltal megcáfolva az utastájékoztatás valóságtartalmát. (Közlekedett vonat a Keletibe, illetve indultak vonatok a pályaudvarról- rejtélyes módon a 3312-es vonat minden nap késéssel közlekedett).
Forgalmi ok nem lehet a késés oka, mivel a többi vonat pontosan érkezett az állomásra, műszaki ok sem lehet zsinórban háromszor egy héten. Kérném a panaszom kivizsgálását, és a késésekért felelős személyek felelősségre vonását, mert sajnos hetente többször fordulnak elő indokolatlan késések.
További kérdéseket is szeretnék feltenni:
- Az üzletszabályzatot miért nem módosítják, hogy a fél órán felüli késések esetén a személyvonatoknál is fizessék vissza a jegy / bérlet adott napjára eső összeg pl. 70%-át? Ha már az ember fizet egy szolgáltatásért, ráadásul nem is keveset, akkor késés esetén legyenek kártérítve az utasok - kivéve a vis maior eseteket. Azt hiszem hetente többször sorban állhatnának az utasok.
- A MÁV blogon olvastam a kérdést, de ez engem is foglalkoztat: a Keletiben mikor cserélik le korszerűbb vizuális utastájékoztató táblára az idejét múlt táblát? Miért csak indulás előtt pár perccel írják ki a Szolnoki Zónázó indulási helyét - balesetveszélyes helyzetet teremtve a várakozó utasoknak a peronon (lökdösődés stb.)? Miért nincs fix helye a személyvonatoknak (mint pár hónapja az 1-3 vágány)?
- Menetrenddel kapcsolatos észrevétel, illetve javaslattal kihez lehet fordulni?
Tájékoztatom, hogy a levelet másolatként megkapja a MÁV Blog is.
Válaszát megköszönve maradok tisztelettel:
P
egy fizető utas