MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Közlekedés depresszió idején

2008. március 01. - georgejr
A mai nap egy katasztrófa. Már régóta a bögyömben van a tömegközlekedés, főleg miután megláttam a BKV új járatritkítási, illetve megszüntetési paraméterkönyvét. Tanúságos egy olvasmány ajánlom mindenki figyelmébe. Engem speciel úgy érint hogy mindkét általam mostanában használt járatot lefejezik. Egyik a 61E ami megszűnik, pótlás nélkül. Ez a járat az amely reggel 2-3 percenként (menetrend szerint) szállítja az utasokat az Örs Vezér Tere és Rákoskeresztúr városközpont között. Helyette a 97-es busz megy majd be az örsig, ami viszont nem közlekedik hétvégén, akár hogy is, az expressz járatnak lőttek. A másik kedvencem a 69-es, ami a reggeli 8 perc helyett 15 percenként, délután 12 helyett 30, este 15-20 helyett 60 percenként. Hétvégén pedig 12-20 helyett 60 percenként fog közlekedni. Aki nem tudná ez egy agglomerációs és elővárosi járat. Persze tudjuk mire megy ki a játék, egy 10.000 fős város finanszírozza majd a BKV 8 milliárdos hiányát, de azért azt nem árt tudni hogy a nem fővárosi önkormányzatok eddig is jóval többet fizettek azért hogy az a bizonyos járat kimenjen Budapest közigazgatási határán. A rövidlátás netovábja az, amikor a külső járatokat jószerivel harmadolják, vagy megszüntetik. Csak nem tudom mire számítanak, ha ez a sok ember ezután nem fér fel a buszra, HÉVRE, biztos nem fog 30-60 percet várni az eddigi 10 perc helyett, akkor nyílván kocsival fog bejárni, ami biztos olcsóbb lesz majd… Óóó

Tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr19360887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

20-05 666 2008.03.01. 21:02:14

fuck bkv (kisbetűvel szigorúan!)
süti beállítások módosítása