Igaz gebac van a vonattal, de messze, nagyon messze van a javítóműhely és hónapok sem elegendőek oda levinni...
Íme a válasz az erre a postra
Tisztelt Utasunk!
A 2008. január 22-én küldött észrevétele ügyében indított vizsgálat lezárult, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:
Őszinte sajnálattal értesültünk az utazása során tapasztalt kellemetlenségekről. Lehetőségeinkhez mérten mindent megteszünk annak érdekében, hogy utasaink megelégedéssel vehessék igénybe szolgáltatásainkat.
Vizsgálatunk megállapításai szerint az Ön által vázolt nehézségek szerencsére nem tekinthetőek általános problémának. Az orosz motorvonatok korszerű, számítógép vezérlésű járművek. Érzékenységük is ezzel magyarázható, és ezért fordulhat elő különböző apró működési zavar velük kapcsolatban. Ezek elhárítását általában a mozdonyvezetők is el tudják végezni, azonban adódhatnak olyan komolyabb műszaki problémák is, melyek menetközben nem javíthatóak, és az egységet szakműhelybe kell utalni.
A szerelvények Hatvan – Salgótarján – Hatvan viszonylatban közlekednek, de javító bázisuk Szentes állomáson van. A felülvizsgálatra való eljuttatásuk, illetve az onnan történő visszaérkezésük, egy szoros szerelvényforduló része, mely több időt is igénybe vehet.
Itt jegyezzük meg, hogy a motorkocsikat a vonal utazóközönsége hamar elfogadta, és megelégedettséggel veszi igénybe.
Szeretnénk biztosítani, hogy mindent megteszünk annak érdekébe, hogy megteremtsük a pontos és kulturált szolgáltatás feltételeit. A kellemetlenségért ismételten szíves elnézését kérjük. Szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit a jövőben is várjuk, melyet közvetlenül Társaságunknak is megküldhet az eszrevetel@mav-start.hu címre.
Üdvözlettel:
iksz ipszilon
ügyfélszolgálati szakelőadó