Ehh, tudtommal ha a menetjegy odafelé nem lett kezelve, lényegtelen, hiszen lehet, hogy a kalauz nem dolgozott vagy nem jutott el odáig a tömeg miatt. De Azért utánajárok.
Sziasztok,
az én történetem viszonylag rövid lenne, és még most sem értem, hogy ez hogyan lehetséges.
Szóval. A párommal karácsony előtt haza akartunk utazni - Budapestről Kazincbarcikára. Péntek este megvettem a két retúr jegyet, de ő szombatra megbetegedett, és inkább nem jött(beleszámítva, hogy ki tudja milyen lesz a fűtés, csatlakozás...stb).Kikísért szombat hajnalban még az állmásra, és megpróbálta visszaváltani a jegyet, mire azt a választ kapta, hogy retúr jegyet nem váltanak vissza.(!!!???)
Ezt én nem akartam elhinni, gondoltam az ünnepek után írok a MÁV információra, hogy ilyen helyzetben mit lehet tenni - és hozzátettem, hogy gondolom, hogy bár nem váltották vissza a jegyet, de hogy mégse bukjunk olyan nagyot, és még jan 23-ig felhasználható, majd legalább ha megint hazamegyek, jó lesz visszafelé (mert azt tudtam,hogy odafelé már semiképp).
Erre azt a választ kaptam, hogy a hölgy helyesen járt el - retúr jegyet tényleg nem váltanak vissza, és mivel nem kezdtük meg a kiadást követő 24 órán belül az utazást, ezért visszafelé sem használhatom, mert megbütetnek...
Szóval buktunk jó sok pénzt, és nyertünk némi tapasztalatot: hogy inkább kezeltettem volna le mindkét jegyet a kalauzzal, mikor egyedül hazautaztam, mert akkor legalább felhasználhattam volna a feleslegeset visszafelé januárban...és hogy ez az egész rendszer így hihetetlenül rossz...és most szépen fogalmaztam...
De arra kíváncsi lennék, hogy tényleg így működik-e ez a jegyrendszer, ahogy nekem mondták...Tudtok erről valamit?
Üdv.