Az eset kísértetiesen emlékeztet arra, amikor úgy 2 éve Szajolnál tépte meg a szél a felsővezetéket. Akkor sem tájékoztatták az utasokat. Ilyenkor legkevesebb talán a tea osztás, és a tájékoztatás. Ez tényleg vis major, de ilyen esetben az elhúzó vontatot meg kellene állítani, és az utasokat fűtött, helyre vinni.
Kedves Kavalecz Imre, az időjárásről ugyan nem Ön tehet, de a Máv kommunukációjáért van egy kis felelőssége, nem?
Javított közlemény, egyik utasuk közlése alapján:
A BP- Győr- Hegyeshalom vonalon, nem félórás-hatvan perces késésekre lehet számítani, hanem négy-öt órás késésekre.
A 17.20-as BP-Sopron IC még mindig Bicske határában vesztgel, most 21. 35 van. E járatnak két órája Sopronban kellene lennie, de még gyakorlatilag Pest környékét alig hagyta el.
Az utasok egyike hívott : félórája a vagonokban már világítás sincs világítás, hat óra óta nem működik a fűtés. Másfél órája elhúzott a mellettük lévő vágányon az a gyorsvonat, amely félórával később indul Sopronba.
Mi van itt? Vizsgálják a késések körülményeit???
NEM PROBLÉMÁT KELLENE GYORSAN MEGOLDANI? AKÁR A JAVÍTÁSSAL, AKÁR AZZAL, HOGY A MŰKÖDŐ VONALON MEGÁLL EGY VONAT ÉS ÁTVESZiAZ EGYRE FÁRADTABB ÉS ELCSIGÁZOTT UTASOKAT?
De mit várjon az ember a Máv-tól rendkívüli helyzetben, ha a normál ügymenetben sem képes szolgáltatni?