MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Információs láma

2008. január 21. - georgejr
Amikor az információs egy láma, csak éppen nem köp...



Tisztelt Máv!



2008.január 18.-án Monorról Abonyba tartottam.Monorról 16.36-kor induló személyvonattal jöttem,ami késett több mint 10 percet,amit persze be sem mondtak!
Ceglédbercel-Cserőnél a személyvonatot félreállították,hogy egy IC-t  és a Záhonyi gyorsvonatot elengedjük.Gondoltam,mivel azt a tájékoztatást kaptam és az Interneten is utánnanéztem,hogy a Cegédről 17.24 -es Záhonyi gyorshoz a Monorról induló személyvonatnak csatlakozása van Abony felé.

Leszálltam Cegléden a késett személyvonatról a Záhonyinak gyorsnak viszont hűlt helyét találtam.Rendszeresen így utazom,de ezt még nem tapasztaltam.Bementem Cegléden információt kérni,hogy ha csatlakozása van egy vonatnak akkor miért is nem várja be!  Nem tudott erre választ adni,sőt kérdeztem,hogy a következő vonat mikor indul Abonyba,mivel az elektronikus kijelzőn még a  17.24-es    Záhonyi volt feltüntetve 17.35 perckor.Lapozgatva a menetrendet közölte 18.24-kor indul a következő vonat Abonyba.Közöltem vele,hogy biztosan,hogy van még előtte vonat,mivel időnként szoktam a Monorról induló 17.06-os Szolnokig közlekedő vonattal jönni.Ezután kérdezett meg egy "értelmesebb" embert,amikor is közölték,hogy valóban 17.45-kor indul vonat!
Nem lehetne felkészültebb embereket odaültetni a pénztárakba és az infornációkhoz?

Egyébként  több sérelmem is van Önök felé!Ha megadnak egy 48 illetve 59 perces menetidőt,miért 1 óra vagy 1 óra 10 perces a menetidő?Renszeresen koszos, igénytelenek a vonatok!Legalább a tisztaságra ügyelnének valamint a pontosságra!Ez nem szolgátatás amit a 36000 ft-os bérletért nyújtanak!Ez a szolgáltatás a nullával egyenlő!!!Ki fogja nekem kifizetni a sztrájk napjaira az üzemanyagköltséget,hogy kocsival jártam be a munkahelyemre?A menetjegyek árát visszatérítették, de akinek bérlete van ugyan úgy megérdelmené,hogy viszzakapja azokra a napokra járó utiköltséget!Arra szeretnék meg választ kapni,miért nem lehetne Szolnokig közlekedtetni a Ceglédig érkező vonatokat.Azt is nem egyszer tapasztaltam,hogy üres kocsikkal húznak át Szolnokra Ceglédről a vonatok!

Kérem panaszom felülvizsgálatát,illetve a felmerült kérdésekre szíves válaszukat!



Abony,2008.anuár 19.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr17305450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titan 2008.01.21. 12:45:07

A ceglédi információval nekem is meggyűlt a bajom szombaton. Szolnokra utaztam személyvonattal, ceglédi átszállással (sajnos pont lekéstem a gyorsot). Cegléden leszállás. Kijelzőt nézem, nincs meg a vonat, amire fel kéne szállnom. Nyomtatott "indulás" táblát megnézem, na ott megvan, aszerint 7. vágány. Még egyszer megnéztem a kijelzőt, hátha valamit elnéztem, de csak nincs meg. Biztos, ami biztos, megkérdeztem az információs hölgyet, ő annyit mondott, hogy igen, 3 perc múlva megy, de hogy honnan, azt nem tudja, figyeljem a hangost. Hangos meg hamarosan bemondta, hogy azonnal indul a 7-esről, úgyhogy volt egy futásom még...

Akashi Kaikyo 2008.01.21. 18:05:02

"Arra szeretnék meg választ kapni,miért nem lehetne Szolnokig közlekedtetni a Ceglédig érkező vonatokat.Azt is nem egyszer tapasztaltam,hogy üres kocsikkal húznak át Szolnokra Ceglédről a vonatok!"

Meg is válaszoltad. Valószínűleg ezért nem mennek tovább Szolnokra.

magocska 2008.01.23. 15:04:12

Cegléden nekem is voltak problémáim. Mindig állt bent egy-két vonat, persze a táblát lefelejtették róla. Kedves utas meg találja ki mikor megy a vonat. Ez főleg télen, hidegben rossz.
süti beállítások módosítása