Hát jó lenne, ha nem tapsra várnának, hanem végre ellátnák a munkájukat. Majd kitöri valaki a nyakát és akkor szép kis per lesz...
A MÁV ezúttal TIF file-ban csatolva küldte el válaszát, én már konvertáltam rajta egyet, hogy könnyebben lehessen olvasni. :D
Ugyan még 2007. december 1-én történt, talán írtam is róla a blogban, mindenesetre most jött meg nemrég a válasz a MÁV Ingatlankezelő Kft.-től, akinek csúszásmentesíteni kellene az állomási szolgálattevő jelzése alapján. A válaszból kiderül, hogy Aszód állomáson 2007. december 1-én a hajnal 3:53-kor éppen szolgálatban lévő szolgálattevő mulasztott, mert nem kért a csúszós peronokra síkosságmentesítést.
Más kérdés persze, hogy az ÜTI miért nem tud egy vödör homokkal 10 perc alatt végigmenni a peronon és miért kell megrendelni és várni egy külső cég szolgáltatására, aki nem is külső, csak papíron. Talán nem méltó hozzá a homokozás? (Nekem gyárigazgató volt az egyik szomszédom, a másik meg főorvos és nem külsős cég takarította otthon a havat, hanem ők maguk, mégsem esett le az arany gyűrű az ujjukról.)
Annyi tohonya ember él ebben az országban, hogy ha a felük tenne 5 percet a köz érdekében, minden ellenszolgáltatás nélkül, már érezhetően jobb lenne a helyzet.