MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

három szem hó - időgörbítés MÁV módra - pozitív kalauz példa

2008. január 04. - georgejr
No comment:)

Kedves Georgejr!

A mai időjárás alaposan megtréfálta vasutunkat.
Vagy csupán technológiai újítást hajtottak végre, az első térhajtómű tesztelésével.
Történt ugyanis, hogy ma este a 17:30-as vonathoz baktattam, hogy Orosházáról Szegedre jussak. Ebben semmi rendkívüli, azonban  amikor látótávolságba értem, már bent állt a szerelvény, így megasprint, ajtón bevetődik,  jármű indul. Valamit mondjuk utánam kiáltott a nyalókás ember, hogy jön a következő, de mindek várjak egy órát... Odabent ért a megvilágosodás: még csupán 17:21 volt. Vagy a MÁV lett külön időzóna, vagy HÚÚÚÚ, korábban mennek a vonatok, vagy valami időhurok hatására a 16:30-as járművet értem el.
Hölgyek és Urak, a MÁV titkos cylon techonlógiát alkalmaz, erről Hódmezővásárhely állomáson szerezhettem tanúbizonyságot.

Szőke bögyös néni helyett mondjuk borostás sörhasú bácsi adja ki az intergalaktikus parancsot a térugrásra ("...and jump" magyarosan: "indujjá' má' be !!"). Ezt követően a dicső orosz dízelmotorok nekifeszültek a feladat végrehajtásának: miután a hidraulika manuális rásegítés mellett nyikorgósan becsukta az ajtót kialudt a világítás és a jármű elérte az utazási sebességet.
A "féregjárat" generálást a BKV-től még nem sikerült ellesni, így a  járműnek sikerült a felszínen maradnia, ami a Vásárhely és Népkert közötti ingatag töltésen nem kis kihívás.
A szubtérben való haladás eredményes volt: nem estem atomjaimra, nem lett 100 tonna súlyú a jegyzetem, és nem voltam egyszerre Győrben és Nyíregyházán. További előnyként felhozható, hogy nem lassult le az idő, át tudtam venni két tételt is útközben. A technológia azonban még kiforratlan, mert a külvilágban lévő órák és a saját órám állásából járművünk késésére utaló jelekre bukkantam:)
A csillagflotta tagjai előtt azonban le a kalappal: már tegnap is megértően viselték, hogy a vonaton nem találtam a jegyemet (valahol fél úton eltűnt az állomás és a vonat között, biztos a porzó térhajtómű teleportálta ki a kezemből, vagy csak úgy kiesett belőle, vagy szimplán ott hagytam a pénztárban) ma pedig még bocsánatot is kértek az időgörbület okozta kellemetlenségek miatt.
Úgyhogy BUÉK MÁV - Miénk A szubtér Vazze!

Üdv: sirdavegd

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr17281988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papírrepülő 2008.01.04. 20:27:44

öm, most akkor végülis az volt a baj hogy a vonaton rosszul volt beállítva az óra és késett pár percet? én a bkv-n láttam már olyan is 25:12 óra volt mégsem írtam a BKV Figyelőre hogy húúú hát úristen ezt a hibát, biztos orosz dízelmotorokkal ugornak az időben.
gratulálok

emberaHoldon 2008.01.04. 22:26:08

kevesebb starwars-t kenE olvaSnod es tobb Ady-t
sirtam mIg olvaStam

Ashi Valkoinen 2008.01.04. 22:48:41

A Flirtök képesek időugrásra:

Vonat áll déliben, unottan figyelem az órát, 19:24.

Zöld fény villan, vonat '24-kor kigördül állomásról, óra vált: 19:26. Nézek nagyokat.

Ugyanez a képesség késésleplezésnél:

Ma 7:11-es személy, (Komárom-Bp.-Déli), Tatabányán, beáll a valós időben 7:07-kor, vonat áll, elengedi a 10 percet késő Arrabona IC-t, mobilomon 7:22, vonat indul, vonaton még mindig 7:07, elmegy száz méter, 7:22. Szóval időben indultunk ám...

Ashi Valkoinen 2008.01.04. 22:49:41

emberaholdon: a szubtér asszem az Űrszekerekben van. :D

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2008.01.05. 01:49:44

:D

jó, le lehetett volna úgy is írni a dolgot, hogy a MÁV taligája cirka 50 percet késett (én eredetileg az utána jövő vonathoz mentem ki menetrend szerint, és nem tudtam, hogy az "előtte lévő" vonatra szállok fel) és még erre rátett valami 20 perc csúszkát mire Szegedre ért, az ajtónyitó eletronika és a világítás döglődött a hidegben erősen (ruszki dolog nem bírja a hideget, ide jutottunk...).
De nem akartam nyávogósra venni, mert minek, ha így is lehet írni.

Amúgy Star Wars kevesebb volt benne, inkább Battlestar Galactika és Star Trek. Igen, és a hiperhajtómű szivárgása nem okoz teleportálást (a szakik szerint, bár én még nem láttam térhajtóművet - de ők sem:), csak már nem tudtam rá mit kitalálni.

Amúgy egy vonat képes részecskeszintű befolyásokat kiválatni - a CERN régi gyorsítóját a TGV zavarni szokta, persze csak olyan mértékben, hogy a fizikusbácsikat zavarja...

kosii 2008.01.05. 02:01:48

le kell szarni a fizikusokat, a TGV kurvajo cucc :p

kosii 2008.01.05. 02:01:48

le kell szarni a fizikusokat, a TGV kurvajo cucc :p

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2008.01.05. 10:52:12

Ugyan, a fizikusok jó arcok, nélkülük nem lenne se TGV se blog.
Másfelől a gyorsítót ők anno szubatomi részecskék vizsgálatához építették, és csak a gyakorlatban jöttek rá, hogy szeizmikus rezgések és elektromágneses impulzusok mérésére is kiváló (minél pröcízebb egy műszer, annál több minden zavarja:)

..::Froschlama::.. (törölt) 2008.01.05. 12:54:31

Amúgy hallod, az uzsgyikon mióta van belül óra?:O Vagy én utaztam már nagyon régen(2 hete) szegedre..:D

Adani 2008.01.05. 13:14:51

Nincsen benne óra, én utaztam már vele sokszor, tudom.

..::Froschlama::.. (törölt) 2008.01.05. 14:18:54

tudom hogy nincs költői kérdés volt. Megjárom a Bcsaba-Szeged útvonalat havonta 2szer 3szor...Amúgy az írás jó.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2008.01.05. 19:03:12

köszönöm :)
óra tényleg nincs rajta (csak 230 V konnektor de még nem mertem kipróbálni)
de nem is kell, mert van a telefonomon :D (a fejlett technológia kora)
minden esetre gondolkozok rajta, Ady miként írta volna meg mindezt (bizonyára "Moslékország"-stílusban:))))))

oranje · http://dutch.blog.hu 2008.01.06. 14:18:54

Ejha.Kicsit beleélted magad a dolgokba.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2008.01.07. 11:38:23

nem árt, ha ha ember nem akar egy szép napon lövöldözni a metrón... bár errefelé nincs is metró:)

Kocsivizsgáló80 2009.06.16. 13:03:40

Hó? Nyáron? Ki is került az időzónába?

Másrészt biztosan állítom, hogy a vonat hamarabb nem fog elindúlni. Később talán. De hamarabb nem az tuti. A saját órádat meg ne vedd alapul.

Amúgy maga az írás az jó. Mosolyogtatni való.
süti beállítások módosítása