Ez van, de ezt már régóta tudjuk, hogy 10 perc nem számottevő, említésre se méltó...
Igazából nem tudtam megállapítani, hogy melyik panaszlevelemre jött válaszul az alábbi üzenet, mert a MÁV-Start ÜFI csak egy azonosító számot biggyesztett a tárgyba, ami nekem semmit sem mond, azt meg nem írják, hogy melyik levelemre válaszolnak, de talán erre:
2007-10-30 22:23
"
Tisztelt MÁV-Start Zrt.!
A mai napon az 5507-es számú gyorsvonat 9 perc 52 mp (GPS szinkronizált órával mérve) késéssel érkezett Bp. Keleti pu.-on az 5. vágányra. A vágány végén lévő kijelző táblán nem volt kiírva a vonatnak késés. Szeretném megtudni, hogy milyen formában tájékoztatták a késő vonatról az utazóközönséget? Ki azért a felelős és milyen felelősségrevonás történik amiatt, hogy nem írták ki a vonat késését? Ez nem munkaköri kötelessége senkinek? A vonat érkezése a táblán 10:57-re volt kiírva. Gödöllő előtt tötymörgött a vonat, biztosan nem ok nélkül.
Válaszukat előre is köszönöm!
"
Ezt:
2007.12.18. 12:40
"
Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük a MÁV-START részére megküldött észrevételének vizsgálata lezárult, melynek eredményéről az alábbiakban tájékoztatjuk:
Az Ön által említett 5507-es számú járatunk késése Keleti pályaudvarra való érkezésekor nem haladta meg a 10 percet, így a rendelkező forgalmi szolgálattevő munkatársunk nem adott utasítást a késés hirdetésére.
Tekintettel arra, hogy a Keleti pályaudvar egy központi pályaudvar, mely jelentős vonatforgalmat bonyolít le, így azon járatok késését, melyek nem haladják meg a 10 percet, csak abban az esetben áll módjukban hirdetni, ha ez más aktuálisan induló járat hirdetését nem akadályozza.
Természetesen a késések mértékétől függően az érintett munkatársunk a megfelelő intézkedéseket megteszi, annak érdekében, hogy a pályaudvaron várakozó utazóközönségünk megfelelő módon tájékoztatva legyen az érkező járat, járatok késésről.
Mivel megkeresése alapján, a 10 percet nem meghaladó késéssel érkező vonatokkal kapcsolatos tájékoztatás igényként merült fel, így észrevételét további megfontolás céljából az érintettek részére továbbítottuk.
Megkeresését köszönjük. Ügyfélszolgálatunk nevében kívánunk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Eredményekben Gazdag Boldog Új Évet Önnek és minden Kedves Hozzátartozójának!
Üdvözlettel:
V G
ügyfélszolgálati előadó
"
Megjegyzés: Azt megértem, hogy nem mondják be, mert annyi késés meg miegymás van, amit közölni kell, hogy állandóan harsognia kellene a harsonának.
De ha nem mondják be, miért nem írják ki? Egy vágányra vagy egy kijelző sorba csak nem érkezik 2 szerelvény.