Ma ezt a levelet kaptam. És igen van igazságalapja. Sokszor mi utasok is tahók vagyunk. Sajnos hazánkban még nem alakult ki az utazási kultúra, de remélem ki fog.
Üdv!
Lehetetlen jegyváltás, bunkó jegyvizsgáló... Lehetetlen, bunkó utas?
Igen ilyen is van.Velem is előfordult, hogy jópofaságom kellős közepén egy utas az anyámat szidták, mert csak 2 kezem van, amiről nem tehetek. Sorolhatok történeteket:
nem tudja eldönteni, hogy hova akar menni;
vagy éppen nem veszi észre, hogy már huszadjára kérdezem meg tőle,hogy hova utazik;
ráébred a menetjegy kinyomtatása után, hogy ő más kedvezményre jogosult.
Sajnos a legnagyobb probléma ott kezdődik, hogy mindenki csak a jogait hangoztatja, pedig, ha ön menetjegyet vált akkor kötelességei is vannak.Mivel szerződést köt.
Ebben a rohanó világban nem csak a jegyvizsgálókat, pénztárosokat kell hibáztatni, ha már valami nem stimmel, hanem magukban, utasokban is lehetne keresni.Egyetlen ember sem képes arra, hogy 12-16 órás szolgálatban folyamatosan mosolyogjon, kedves... legyen, főleg meg ezért a pénzért.
Ja, és a kedves goromba hallgatóknak üzenem, hogy az észt nem az iskolában osztják, ott csak csiszolnak rajta, ha van min.(Elég sok péntárosnak van diplomája:gyógypedagógus,műszaki, tanárképzős...).Mi is emberek vagyunk.