MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Körös körül

2007. december 03. - georgejr
No ez nem semmi. Régen láttam ilyet. Zavart érzek az erőben. Bár lehet csak középfölde szabad népei indítottak megelőző csapást mordors seregei ellen...

Szia!
Én november 20.-án utaztam Budapest- Keleti pu.-ról Sárbogárdra! 16:00-kor odaértem és furcsáltam, hogy a felőlünk érkező Misina IC még mindig nem ért be, mikor 11:58ra kellett volna megérkeznie... gondoltam csak rossz a kijelző... A Mecsek IC-re vettem jegyet, aminek 16:30-kor kellett volna elindulnia, 16:20kor beállt és rá pár percre bemondták hogy 30perc késéssel indul, majd eltelt 5 perc és bemondták, hogy a vonat kerülő útvonalon Székesfehérvár fele közlekedik és utána megy csak Sárbogárdra és emiatt 80 perccel hosszabb lesz az út...

17:00 KÖRÜL elindult a vonat, de úgy hogy a hangosbemondó semmit sem mondott... 18:30ra értünk Székesfehérvárra, ahol 20:30ig álltunk... nehezen elindultunk Sárbogárdra... útközben megkérdeztem a kalauzt, hogy hol lehetünk most... Ő azt válaszolta, hogy nem tudja, mert még soha nem járt erre... 21:55re értünk Sárbogárdra (17:50 helyett)! Leszálltam a vonaról és bemondták , hogy a vonat Veneziáig közlekedik... ez is érdekes, mert a Venezia I C az Székesfehérvár-Nagykanizsa fele közlekedik ez a vonat viszont Pécsre ment! Ebben az az érdekes, hogy a Keletiben nem mondták, hogy törlik a Venezia IC-t, szóval akik aznap mentek volna Venezia-ba azok csak másnap tudtak elmenni, ha egyátalán ment a vonat a sztrájk miatt... A jegyem visszakaptam, de én még többet kértem volna mint a helyjegy ára... a vonaton Székesfehérvártól lámpa és fűtés sem volt és a dohányzó kocsiban állt a füst! Ha kérhetem akkor rakd ki az oldaladra! Köszi! Feri

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr69250454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása