Továbbra sem értjük mit jelent a többletszolgáltatás...
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
2007. november 23-án Budapestről Keszthelyre utaztunk a (1844-es számú) Mura-Helikon IC-vel, aminek végeredménye a felismerés, hogy az életben többet nem akarunk ilyen utazást, de MÁV ZRt-vel sem utazni. A vonat rendben elindult 14:05 kor a Déli Pályaudvarról ún. Habelstadt-i piros kocsikkal, igen ám, de a közel 3,5 órás uton semmi fűtés nem volt az IC kocsikban. Ezt jeleztük a vonat személyzete felé is ugyan, de semmi sem változott, nem tudtak mit tenni a fennállló balkáni állapotokkal. Keszthelyre érkezve annyira hideg volt, hogy kabátban ülve is fázott az ember, mindezt fejenként közel 3000 Ft-os jegyért+IC pótjegyért...
Keszthelyre megérkezve nagyon mérges voltam, de nem is fárasztottam magam, hogy valahogy visszaköveteljem az elszenvedett szolgáltatás díját a pótjegyet, mert feleslegesnek tartottam a veszekedést ezzel a bandával....Másrészről, ugyis találtak volna valamilyen kifogást, hogy ne kelljen fizetni az utasnak!!! Okulva a MÁV szolgáltatási szinvonalából, visszafelé kényelmes, fűtött!!! menetrendszerinti buszjárattal (mondhatni expressz, mert sehol nem áll megBp-ig) jöttünk 2,5 óra alatt!!!! Kapásból 1 órával rövidebb és kényelmesebb volt!!! Ilyenkor szoktam megkérdezni, hogy minek is a vonat - IC -, ha van nála jobb? Minek fizessünk IC pótjegyet, ha menetidő is hosszabb? A MÁV Zrt fogja kifizetni majd a megfázás miatt vásárolandó gyógyszereket???
Hihetetlen, hogy a MÁV még mindig megmeri tenni mindezt, hogy nem éppen kifogástalan állapotban lévő kocsikat ad ki. Persze megteheti, mivel egyedül van a picon, és ha van pár elégedetlen utas, akkor nem igazán érdekli...
Jó lenne ha valaki most már tényleg megregulázná ezeket a szolgáltatókat, mert a harmadik évezredben nem XIX. századi szolgáltatást kellene nyújtani!!!
Üdvözlettel:
Egy volt utas