Ez már tényleg felelőtlenség és pofátlanság csúcsa. Amikor nyilvánvalóan félretájékoztatják az utasokat, vagy ismét nem működött a MÁV-on belüli kommunikáció? Nem ez lenne az első eset...
Sziasztok!
Élek a lehetőséggel.
Tegnap Monorierdőn vártam a vonatra, 20.20-kor kellett volna beérkeznie. 20.40-kor bemondták a hangosbemondón, hogy fél órát késik. Tehát 20.50. Miután már egy órája álltam a megállóban a havas esőben, felhívtam a tudakozót, majd a MÁV tudakozót. Egy nagyon kedves lány utána telefonált, hogy a vonat 1 óra 20 perces késéssel indult el Szolnokról. Tehát 20.40-kor, mikor bemondták a fél órás késést, már tisztában voltak vele, hogy a vonat mikor fog beérkezni.
Bestoppoltam Kőbánya-Kispestig, biztos ami biztos. Ott panaszt akartam tenni a MÁV pénztárnál, de azt mondták, csak a pénztárral kapcsolatban tehetek panaszt, nekik semmi közük nincs ahhoz, hogy Monorierdőn nem tájékoztatják az embereket. Mikor megkérdeztem, visszafizetik-e a jegy árát, amit előre megvettem, azt mondta, tud adni igazolást arról, hogy késik a vonat. Ha beért Kőbányára, ha megvárom hogy beérjen…
Igazából nem lett volna semmi probléma, ha bemondják, mennyit késik a vonat, hiszen Monorierdőn mindenki öt percre lakik a vonatállomástól. De 80 percet várni a megállóban, ahol csak a jeges vizet csapja az arcodba a szél, meg az elszáguldó gyorsvonatok a jeges levegőt, valóban nem volt kellemes élmény.
Köszi,
Krisztina