Kedves Szakszervezet, majd akkor tessék sztrájkolni, amikor nincsenek ilyen hibák:
Ápdét:
Sokan kritizáltak a fenti szöveg miatt. A sztrájk lesz pontban kifejtettem a véleményem. Ugyanis, ha ezen a vonalon dolgoznak vonalbejárók, akkor nem végzik megfelelően a munkájukat. És ha ezt következmény nélkül megtehetik, akkor gondolom abba a kedves szakszervezet is ludas. Továbbra is azt mondom, majd akkor sztrájkoljanak, ha a munkát elvégzik. Kértem a MÁV-tól a felelősök felkutatását, illetve felelősségrevonását.
Szia!
Gondoltam beküldök egy kis videót, amit én vettem fel.
A történet a Bp. -Kiskunhalas - Kelebia (150) nemzetközi fővonalon "játszódik" Tabdi megálló közelében és az látható rajta, milyen jó a pálya állapota..
Arrafelé a 8 sínrögzítő csavarből csak 4 van, de azok egy része is vészesen lötyög, kijár...
Ez mind jól látszik a videón is.
Az a baj, hogy a sok fejes nem ért hozzá, elteszik a pénzt és elsikkasztják.
Az embereket elküldik és nincs arra munkaerő, hogy ha nem is naponta mint régen (nagyapám aki pályabejáró volt naponta járta a vonalakat és ellenőrizte) de legaélább hetente vagy havonta valaki végignézze milyen állapotban van a pálya, ellenőrizze mi lazult ki, mi ment tönkre, stb...
Nincs ember, hogy a kitérőket (váltó) tél előtt szépen kitisztitsák, karbantartsák, hogy télire (meg úgy általában) sokkal kevesebb gond legyen vele.
No comment.
Üdv.