MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re:Sebesen mint a csiga avagy GKM és a MÁV összeesküvés

2007. november 09. - georgejr
A zabhegyezőt megvettük olvassuk és figyelünk. Valami körmönfont dolog lehet itten kérem szépen. Reminder:
Sebesen mint a csiga

Kedves georgejr!


Megjött a válasz, a MÁV-START-tól is, és a Gazdasági és Közlekedési Minisztériumból is.

A két levél teljesen egyforma, a megszólítás, illetve az aláírás különbözik. (Összebeszéltek! :D)


Rögtön az első magyarázkodás hibás. A vágányzár nem növelte meg az adott vonat megállásainak számát. Elvira szerint: „Szolnok - Nyíregyháza - Záhony pályaépítési munkák! (2007.10.17 - 2007.12.08)”, próbaként megnéztem egy augusztusi szombatot, a megállók ugyanazok Szolnok után! (Nem ismerik a menetrendet???)


Illetve a 6203. sz. vonat Elvira szerint gyors, nem pedig személy, ahogy írják.(…és még mindig nem ismerik a menetrendet?) 

Az előző napi balesetről nem tudtam, Ők bezzeg állítják: „Mint Ön által is ismert”. Megjegyzem, többször láttam már Bmx kocsikat Budapest felé indulni Püspökladányból, ezek szerint mindennap baleset van? Ilyen alapon az IC is közlekedhettek volna Bhv-val? Azok nem keveredtek össze?, pedig óránként mennek. 

Mindenesetre megy az újabb levél a menetrenddel és a kocsi-kavarodással kapcsolatban, megkérdem azt is, hogy a baleset miatti forgalombénulás többletköltségeit bevasalják-e a baleset felelősétől.


Továbbítom a MÁV-os levelet is, annak ellenére, hogy megtiltják, hogy harmadik személynek kiadjam!

 
Üdvözlettel M. Gábor

Íme a Gábornak küldött levelek:


From: xy
Sent: Thursday, November 08, 2007 11:26 AM
To: mg....
Subject: Ikt.sz:GKM/21504/2/2007 Tárgy:(SZA) III.3. 6203. sz gyorsvonat
 

Tisztelt Major Gábor István!

Az Ügyfélszolgálatnak címzett megkeresését köszönettel megkaptuk.
Fogadja szíves tájékoztatásul az illetékes főosztályunk válaszát.

Köszönettel vettük a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által Ügyfélszolgálatunkhoz eljuttatott észrevételeit, mellyel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:

A gyors, illetve személyvonat vonattípus megnevezést alapvetően a megállási helyek száma határozza meg. A 6203 számú személyvonatunk megállási helyeit átmenetileg az növelte meg, hogy a vonalon pályarekonstrukciós munkálatok folynak, így vágányzári menetrendet léptettünk életbe.

A MÁV-START Zrt. megalakulását követően hozzáláttunk a vonattípusok felülvizsgálatához. Terveink szerint a 2007/2008-as menetrendünkben már ebben a tekintetben is pozitív változásokat fog tapasztalni.

Mint Ön által is ismert - hiszen a médiában is nagy teret szentelteltek ennek az eseménynek -, az utazását megelőző napon Pestszentlőrinc állomáson az építési területen tartózkodó kamiont egy tehervonat elsodorta. A baleset az egyik legfontosabb fővonalunkon több órára megbénította a személyforgalmat. A rendkívüli esemény következtében a szerelvényfordulók teljesen összekeveredtek, így történhetett meg, hogy a következő napi 6200/6203 számú járatainkat egy alapvetően Budapest elővárosában közlekedő szerelvénnyel kellett megoldani. A levelében jelzett személykocsikkal, ezért találkozott az utazása során, a többi napon a szokásos tágasabb kocsitípussal biztosítjuk a járat összeállítását.

Mint az előzőekben jeleztük a vonalon folyó átépítési és felújítási munkálatok miatt vágányzári menetrendet léptettünk életbe, melyben a személyvonataink megállási helyeit a munkálatok menetéhez igazítottuk. Legfontosabb szempontként azt kezeltük, hogy utasaink részére, a rekonstrukcióval járó esetleges kellemetlenségeket ellensúlyozva, minél sűrűbb és kiszámíthatóbb eljutást biztosító menetrendet állítsunk össze.

A szerelvényeink takarítását, vízzel történő feltöltését, illetve az esetleges műszaki hibák javítását a vonatindító állomások végzik. Sajnos előfordul, hogy egy-egy személykocsiban az átlagosnál többet használják a mellékhelyiséget, ezért már menetközben kiürül a víztartály, illetve keletkeznek kisebb meghibásodások, azonban a végállomásokon igyekszünk az utántöltést elvégezni a műszaki meghibásodást azonnal megjavítani. Nagyobb hiányosság esetén a személykocsi kisorozásra kerül és javításra irányítjuk.

Társaságunk Üzletszabályzata értelmében 20 kilogrammnál nehezebb nagytestű kutya csak a személykocsi előterében szállítható, mivel a kocsi utasterében történő szállítása nagymértékben zavarhatná a többi utasunkat. Ezúton szeretnénk figyelmébe ajánlani a széleskörű információt tartalmazó www.mav-start.hu címen elérhető honlapunkat, ahol Üzletszabályzatunk is megtalálhatja.

Köszönjük megkeresését, a kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük és reméljük a jövőben elégedett utasaink között köszönthetjük.


Üdvözlettel,

 
Gazdasági és Közlekedési Minisztérium

Ügyfélszolgálati Információs Iroda

Tel:06-1-475-34-34

Fax:06-1-475-34-35

e-mail:ugyfelszolgalat@gkm.gov.hu
 


Igen, igen, igen én is szeretnék a GKM elégedett utasa lenni.

És most jöjjön a MÁV levele.

 

From:yx@mav-start.hu
Sent: Thursday, November 08, 2007 11:19 AM
To: mg...
Subject: válaszlevél Gy.69-4266/2007

 

Tisztelt Utasunk!                                        


Köszönettel vettük a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által Ügyfélszolgálatunkhoz eljuttatott észrevételeit, mellyel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:
 
A gyors, illetve személyvonat vonattípus megnevezést alapvetően a megállási helyek száma határozza meg. A 6203 számú személyvonatunk megállási helyeit átmenetileg az növelte meg, hogy a vonalon pályarekonstrukciós munkálatok folynak, így vágányzári menetrendet léptettünk életbe.

A MÁV-START Zrt. megalakulását követően hozzáláttunk a vonattípusok felülvizsgálatához. Terveink szerint a 2007/2008-as menetrendünkben már ebben a tekintetben is pozitív változásokat fog tapasztalni.

 Mint Ön által is ismert - hiszen a médiában is nagy teret szentelteltek ennek az eseménynek -, az utazását megelőző napon Pestszentlőrinc állomáson az építési területen tartózkodó kamiont egy tehervonat elsodorta. A baleset az egyik legfontosabb fővonalunkon több órára megbénította a személyforgalmat. A rendkívüli esemény következtében a szerelvényfordulók teljesen összekeveredtek, így történhetett meg, hogy a következő napi 6200/6203 számú járatainkat egy alapvetően Budapest elővárosában közlekedő szerelvénnyel kellett megoldani. A levelében jelzett személykocsikkal, ezért találkozott az utazása során, a többi napon a szokásos tágasabb kocsitípussal biztosítjuk a járat összeállítását.

Mint az előzőekben jeleztük a vonalon folyó átépítési és felújítási munkálatok miatt vágányzári menetrendet léptettünk életbe, melyben a személyvonataink megállási helyeit a munkálatok menetéhez igazítottuk. Legfontosabb szempontként azt kezeltük, hogy utasaink részére, a rekonstrukcióval járó esetleges kellemetlenségeket ellensúlyozva, minél sűrűbb és kiszámíthatóbb eljutást biztosító menetrendet állítsunk össze.

A szerelvényeink takarítását, vízzel történő feltöltését, illetve az esetleges műszaki hibák javítását a vonatindító állomások végzik. Sajnos előfordul, hogy egy-egy személykocsiban az átlagosnál többet használják a mellékhelyiséget, ezért már menetközben kiürül a víztartály, illetve keletkeznek kisebb meghibásodások, azonban a végállomásokon igyekszünk az utántöltést elvégezni a műszaki meghibásodást azonnal megjavítani. Nagyobb hiányosság esetén a személykocsi kisorozásra kerül és javításra irányítjuk.

Társaságunk Üzletszabályzata értelmében 20 kilogrammnál nehezebb nagytestű kutya csak a személykocsi előterében szállítható, mivel a kocsi utasterében történő szállítása nagymértékben zavarhatná a többi utasunkat. Ezúton szeretnénk figyelmébe ajánlani a széleskörű információt tartalmazó www.mav-start.hu címen elérhető honlapunkat, ahol Üzletszabályzatunk is megtalálhatja.

Köszönjük megkeresését, a kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük és reméljük a jövőben elégedett utasaink között köszönthetjük.

Üdvözlettel:

yx

ügyfélszolgálati szakelőadó


Úgy látszik installálták a copy/paste nevű szoftvert...

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr19223252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibee 2007.11.09. 16:02:02

Na ne már hogy ugyanaz az 1 droid dolgozik mind a két helyen :)

efi 2007.11.09. 19:35:14

Szerintem mindegyiknek küldd el külön-külön a másik helyről kapott választ (illetve) levelezést. Talán leesik nekik, hogy kőszikla került a fogaskerekek közé.