A zabhegyezőt megvettük olvassuk és figyelünk. Valami körmönfont dolog lehet itten kérem szépen. Reminder:
Sebesen mint a csiga
Kedves georgejr!
Megjött a válasz, a MÁV-START-tól is, és a Gazdasági és Közlekedési Minisztériumból is.
A két levél teljesen egyforma, a megszólítás, illetve az aláírás különbözik. (Összebeszéltek! :D)
Rögtön az első magyarázkodás hibás. A vágányzár nem növelte meg az adott vonat megállásainak számát. Elvira szerint: „Szolnok - Nyíregyháza - Záhony pályaépítési munkák! (2007.10.17 - 2007.12.08)”, próbaként megnéztem egy augusztusi szombatot, a megállók ugyanazok Szolnok után! (Nem ismerik a menetrendet???)
Illetve a 6203. sz. vonat Elvira szerint gyors, nem pedig személy, ahogy írják.(…és még mindig nem ismerik a menetrendet?)
Az előző napi balesetről nem tudtam, Ők bezzeg állítják: „Mint Ön által is ismert”. Megjegyzem, többször láttam már Bmx kocsikat Budapest felé indulni Püspökladányból, ezek szerint mindennap baleset van? Ilyen alapon az IC is közlekedhettek volna Bhv-val? Azok nem keveredtek össze?, pedig óránként mennek.
Mindenesetre megy az újabb levél a menetrenddel és a kocsi-kavarodással kapcsolatban, megkérdem azt is, hogy a baleset miatti forgalombénulás többletköltségeit bevasalják-e a baleset felelősétől.
Továbbítom a MÁV-os levelet is, annak ellenére, hogy megtiltják, hogy harmadik személynek kiadjam!
Üdvözlettel M. Gábor
Íme a Gábornak küldött levelek:
From: xy
Sent: Thursday, November 08, 2007 11:26 AM
To: mg....
Subject: Ikt.sz:GKM/21504/2/2007 Tárgy:(SZA) III.3. 6203. sz gyorsvonat
Tisztelt Major Gábor István!
Az Ügyfélszolgálatnak címzett megkeresését köszönettel megkaptuk.
Fogadja szíves tájékoztatásul az illetékes főosztályunk válaszát.
Köszönettel vettük a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által Ügyfélszolgálatunkhoz eljuttatott észrevételeit, mellyel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:
A gyors, illetve személyvonat vonattípus megnevezést alapvetően a megállási helyek száma határozza meg. A 6203 számú személyvonatunk megállási helyeit átmenetileg az növelte meg, hogy a vonalon pályarekonstrukciós munkálatok folynak, így vágányzári menetrendet léptettünk életbe.
A MÁV-START Zrt. megalakulását követően hozzáláttunk a vonattípusok felülvizsgálatához. Terveink szerint a 2007/2008-as menetrendünkben már ebben a tekintetben is pozitív változásokat fog tapasztalni.
Mint Ön által is ismert - hiszen a médiában is nagy teret szentelteltek ennek az eseménynek -, az utazását megelőző napon Pestszentlőrinc állomáson az építési területen tartózkodó kamiont egy tehervonat elsodorta. A baleset az egyik legfontosabb fővonalunkon több órára megbénította a személyforgalmat. A rendkívüli esemény következtében a szerelvényfordulók teljesen összekeveredtek, így történhetett meg, hogy a következő napi 6200/6203 számú járatainkat egy alapvetően Budapest elővárosában közlekedő szerelvénnyel kellett megoldani. A levelében jelzett személykocsikkal, ezért találkozott az utazása során, a többi napon a szokásos tágasabb kocsitípussal biztosítjuk a járat összeállítását.
Mint az előzőekben jeleztük a vonalon folyó átépítési és felújítási munkálatok miatt vágányzári menetrendet léptettünk életbe, melyben a személyvonataink megállási helyeit a munkálatok menetéhez igazítottuk. Legfontosabb szempontként azt kezeltük, hogy utasaink részére, a rekonstrukcióval járó esetleges kellemetlenségeket ellensúlyozva, minél sűrűbb és kiszámíthatóbb eljutást biztosító menetrendet állítsunk össze.
A szerelvényeink takarítását, vízzel történő feltöltését, illetve az esetleges műszaki hibák javítását a vonatindító állomások végzik. Sajnos előfordul, hogy egy-egy személykocsiban az átlagosnál többet használják a mellékhelyiséget, ezért már menetközben kiürül a víztartály, illetve keletkeznek kisebb meghibásodások, azonban a végállomásokon igyekszünk az utántöltést elvégezni a műszaki meghibásodást azonnal megjavítani. Nagyobb hiányosság esetén a személykocsi kisorozásra kerül és javításra irányítjuk.
Társaságunk Üzletszabályzata értelmében 20 kilogrammnál nehezebb nagytestű kutya csak a személykocsi előterében szállítható, mivel a kocsi utasterében történő szállítása nagymértékben zavarhatná a többi utasunkat. Ezúton szeretnénk figyelmébe ajánlani a széleskörű információt tartalmazó www.mav-start.hu címen elérhető honlapunkat, ahol Üzletszabályzatunk is megtalálhatja.
Köszönjük megkeresését, a kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük és reméljük a jövőben elégedett utasaink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Gazdasági és Közlekedési Minisztérium
Ügyfélszolgálati Információs Iroda
Tel:06-1-475-34-34
Fax:06-1-475-34-35
e-mail:ugyfelszolgalat@gkm.gov.hu
Igen, igen, igen én is szeretnék a GKM elégedett utasa lenni.
És most jöjjön a MÁV levele.
From:yx@mav-start.hu
Sent: Thursday, November 08, 2007 11:19 AM
To: mg...
Subject: válaszlevél Gy.69-4266/2007
Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által Ügyfélszolgálatunkhoz eljuttatott észrevételeit, mellyel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:
A gyors, illetve személyvonat vonattípus megnevezést alapvetően a megállási helyek száma határozza meg. A 6203 számú személyvonatunk megállási helyeit átmenetileg az növelte meg, hogy a vonalon pályarekonstrukciós munkálatok folynak, így vágányzári menetrendet léptettünk életbe.
A MÁV-START Zrt. megalakulását követően hozzáláttunk a vonattípusok felülvizsgálatához. Terveink szerint a 2007/2008-as menetrendünkben már ebben a tekintetben is pozitív változásokat fog tapasztalni.
Mint Ön által is ismert - hiszen a médiában is nagy teret szentelteltek ennek az eseménynek -, az utazását megelőző napon Pestszentlőrinc állomáson az építési területen tartózkodó kamiont egy tehervonat elsodorta. A baleset az egyik legfontosabb fővonalunkon több órára megbénította a személyforgalmat. A rendkívüli esemény következtében a szerelvényfordulók teljesen összekeveredtek, így történhetett meg, hogy a következő napi 6200/6203 számú járatainkat egy alapvetően Budapest elővárosában közlekedő szerelvénnyel kellett megoldani. A levelében jelzett személykocsikkal, ezért találkozott az utazása során, a többi napon a szokásos tágasabb kocsitípussal biztosítjuk a járat összeállítását.
Mint az előzőekben jeleztük a vonalon folyó átépítési és felújítási munkálatok miatt vágányzári menetrendet léptettünk életbe, melyben a személyvonataink megállási helyeit a munkálatok menetéhez igazítottuk. Legfontosabb szempontként azt kezeltük, hogy utasaink részére, a rekonstrukcióval járó esetleges kellemetlenségeket ellensúlyozva, minél sűrűbb és kiszámíthatóbb eljutást biztosító menetrendet állítsunk össze.
A szerelvényeink takarítását, vízzel történő feltöltését, illetve az esetleges műszaki hibák javítását a vonatindító állomások végzik. Sajnos előfordul, hogy egy-egy személykocsiban az átlagosnál többet használják a mellékhelyiséget, ezért már menetközben kiürül a víztartály, illetve keletkeznek kisebb meghibásodások, azonban a végállomásokon igyekszünk az utántöltést elvégezni a műszaki meghibásodást azonnal megjavítani. Nagyobb hiányosság esetén a személykocsi kisorozásra kerül és javításra irányítjuk.
Társaságunk Üzletszabályzata értelmében 20 kilogrammnál nehezebb nagytestű kutya csak a személykocsi előterében szállítható, mivel a kocsi utasterében történő szállítása nagymértékben zavarhatná a többi utasunkat. Ezúton szeretnénk figyelmébe ajánlani a széleskörű információt tartalmazó www.mav-start.hu címen elérhető honlapunkat, ahol Üzletszabályzatunk is megtalálhatja.
Köszönjük megkeresését, a kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük és reméljük a jövőben elégedett utasaink között köszönthetjük.
Üdvözlettel:
yx
ügyfélszolgálati szakelőadó
Úgy látszik installálták a copy/paste nevű szoftvert...