Szia georgejr!
utasrongálás ügyben volt egy levelezésem a MÁV Start panaszirodával. Siker. A tévedés elismerve + a lift működik.
A levelezés:
--------------------------
Tisztelt Máv Start!
Felháborodva veszem tudomásul a nyugati pályaudvar nemrégiben felújított majd megrongált liftjére kitett papírt.
"Utasrongálás miatt a lift bizonytalan ideig nem üzemel."
Ezt mint MÁV utas, szeretném kikérni magamnak! Nincs joga Önöknek vádaskodni. Amíg a nyomozás nem állípított meg konkrét tettest, addig legfeljebb ismeretlen tettesről beszélhetünk.
Önök szerint az ilyen jellegű máv-utas kommunikáció teljesen megszokott? Mit gondolnának egy olyan viszontkérdésről, hogy "És mi alapján veszik biztosan, hogy a rongálást nem egy MÁV dolgozó követte el?"
Józan megoldás természetesen az lenne, ha Önök sikerrel oldanák meg a tulajdonjaik őrzését. Jó lenne többekközt, hogy a sokmilliárt Ft-ért beszerzett Talent és Bombardier vonatok ne válljanak pár éven belül az enyészetté, mint ahogy azt a régi kocsiknál tapasztalhatjuk.
------------------------------
-------
A válasz:
Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük 2007. október 19-én Társaságunkhoz megküldött észrevételeit, melyekkel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:
Nagyon sajnáljuk a valóban helytelenül megfogalmazott feliratot és a kellemetlenség miatt ezúton szeretnénk szíves elnézését kérni. Az észrevételét követően azonnal intézkedtünk és elrendeltük a kiírás megváltoztatását, a rongálás utasainkra vonatkoztatott megjelölésének törlését. Örömmel értesítjük, hogy ezzel egyidőben a lift megjavítása is megtörtént, így kedves utasaink rendelkezésére áll.
Köszönjük megkeresését és reméljük a jövőben is elégedett utasaink között üdvözölhetjük.
Üdvözlettel:
Hódi Richárd
ügyfélszolgálati szakelőadó
A válasz:
Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük 2007. október 19-én Társaságunkhoz megküldött észrevételeit, melyekkel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:
Nagyon sajnáljuk a valóban helytelenül megfogalmazott feliratot és a kellemetlenség miatt ezúton szeretnénk szíves elnézését kérni. Az észrevételét követően azonnal intézkedtünk és elrendeltük a kiírás megváltoztatását, a rongálás utasainkra vonatkoztatott megjelölésének törlését. Örömmel értesítjük, hogy ezzel egyidőben a lift megjavítása is megtörtént, így kedves utasaink rendelkezésére áll.
Köszönjük megkeresését és reméljük a jövőben is elégedett utasaink között üdvözölhetjük.
Üdvözlettel:
Hódi Richárd
ügyfélszolgálati szakelőadó