A minap utaztam haza (20-án) és olyan jó vicces dolgokkal találkoztam, hogy azt el sem tudom mondani.
Na jó el tudom:)
Szóval, mint az mostanában szokásom lekéstem a reggeli vonatot Mezőberénybe így a Keletiben felszálltam egy zónázóra, hogy majd Szolnokon átszállok a Hatvan felől érkező vonatra.
Szolnokon ismerő arccal találkoztam. A kallerral, aki megbüntetett az első osztály miatt.
Kedélyesen elbeszélgettünk, említettem neki a blogot meg mindent. Így vártuk a késő hatvanit. Egyszer csak bemondják, hogy gyün. Nosza cuccot fel ugrásra készen vártam.
A dolog pikantériája ez volt:
"Gyors vonat érkezik Hatvanból, közvetlen kocsikkal (!!), Hidasnémeti stb felől."
Látom beérkezik egy szerelvény, a kaller és én is nagy boci szemekkel bambulunk, hogy ezt most így hogy? A vonat ugyanis két kocsiból plusz egy mozdonyból állt, ráadásul az egyik kocsi CFR kocsi volt. Igen ez volt a közvetlen kocsika. Csináltam fotót is róla. Vagyis csak a fülkében sütöttem el fotót, de az ajtó szét volt rohadva, a kalauznak úgy kellett szinte kirugnia. Nos ott sincs kolbászból a kerítés, pedig ez a "modernebb" CFR kocsi volt.
És íme a belső:
De azért hozzátenném, hogy az állag jellemző volt az egész fülkére. Koszos, szakadt volt.
No de ez még nem is lenne lényeges. Viszont az egész vonattól az a régi jól ismert érzésem támadt, hogy valaki megint szivatni akar minket. Még Békésben laktam, amikor rendszeresen jártam haza Békéscsabáról a 11:30-kor induló pesti gyorssal Mezőberénybe. Komolyan ott voltak a legpikánsabb kalandjaim. Ugyanis az egész vonat állt 2-3 kocsiból. Persze az emberek élével álltak, nem lehetett mozdulni, persze nyáron nagyon kellemes volt, öröm volt érezni mások testét.... kivált ha idős bácsi, vagy éjszakás melós mellett álltam. De végülis mindegy volt ki volt, mert ott a 40 fokban mindenki pillanatok alatt büdös lett. De ez van na. Ott is reklamáltunk, hogy bakker lécci egy kocsit még vagy valami. Semmi esély nem volt rá. Valószínű itt is ez lehet a helyzet. Mondjuk szombati nap volt. Viszonylagos nyugi miegymás, de a két kocsi azért vicc. Szerintem felelőtlenség egy gyors vonatot két kocsival elindítani, ilyen hosszú útra. Ráadásul úgy, hogy az egyik olyan állapotban van, hogy még poratkákat sem szállítanék rajta...
Persze még részletezhetném a Keletis kalandjaimat is, de azt meghagyom egy másik postnak.
Hatvan valahogy bűvös hely lehet, mert hatvani kocsikat takarítottunk, az első fotókat is Hatvan felől érkező vonaton készítettem, és onnan jött a legtöbb fotó is, mint pl a következő.
"Ezt az egyik IC-n fotóztam a Budapest - Füzesabony útvonalon. Ez mondjuk tuti nem a MÁV-Start Zrt. hibája...
Üdv:
Andriskaaaaaaaa"
Azért a képen látható gondolom az az érdekes barna folt, ami gondolom valamikor a wc fedelének lehetett kiszenvedett, sokat megélt tartója. Mára más csak egy gyenge emlék. De a lényeg nem itt van. Nézzétek meg a láb melletti kis tocsakat. Ennek a képnek a címe: "pisi hopp"
Megértem én, hogy ráz, meg zötykölődik a vonat, de nem lehetne feltörölni, ha már nem tudott célozni. Én naívan azt mondom pisi, de ezt döntsétek el Ti.
Ismét láttuk, hogy nekünk utasoknak is van miből változni...