MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Kocsihiány

2007. október 22. - georgejr
MCs monológja alant:

Sziasztok!
Most írok nektek először, de még pár évig rá leszek kényszerítve a csodálatos tömegközekedésünkre, így attól tartok, hogy nem utoljára:-(

 MÁV-GYSEV, vágányzár Szeptember 29-én szombaton a reggel 6-os gyorssal volt "szerencsém" a Budapest-Sopron, majd másnap a vissza irányt megtenni kedvenc vasúttársaságainkkal. Kelenföldön elfelejtették bemondani, hogy Győrben vágányzár miatt át kell szállnunk vonatpótló buszra, majd Kapuváron vissza a vonatra. De ez még nem is volt akkora probléma: szerencsére szólt a kalauz, volt elég pótlóbusz, tudtunk ülni, mind a vonaton, mind a buszon. (Ez ugye már GYSEV-es rész) Na de vissza! Sopronból a szokásos 18 órai vonatindulást fél órával előbbre hozták. Amit lehet, hogy meghirdettek a helyi lapban, de a máshol tanuló diákok nem olvassák hét közben ezeket a kiadványokat, az állomáson meg nem volt annyira feltűnően kiplakátolva, hogy érkezéskor észrevegyem. Sebaj, a vonat 25 perc késéssel indult, e sorok írója talán utolsóként pattan fel a vonatra, mielőtt az kigördült az álomásról. Életemben először voltam hálás a késésért... Jött az átszállás a pótlóbuszra, most Csornán. Ezt megint sikerült európai módon megoldani, volt elég busz a vasárnap esti tömeg számára. Na de Győrben jött a feketeleves: a legalább 6 busznyi ember beözönlött a csarnokba, ahol kb fél órát kellett várni, hogy megérkezzen Szombathely felől a vonatunk. (Lehet, ezért indult később a mienk, mert így is könnyedén elértük a késő csatlakozást???) Persze a vágányt sem írták ki, csak az utolsó pillanatban. Ja, és az senkinek sem jutott eszébe, hogy itt a Sopron és Szombathely felől érkező vonatokat össze_szokták_kapcsolni, csak épp a buszt nehéz lett volna a vonat után kötni. Vagyis plusz vagon nuku. Vagy csak azután, hogy a tömeg (ahogy tudott) felzsúfolódott a vonatra. (nekem szerencsém volt, le tudtam ülni, de nagyon sokan álltak a folyosón) Ha esetleg volt pluszkocsi, igazán megmondhatták volna, melyik vágányon várakozik. Vagy a tömeget látva bemondhatták volna, hogy várjunk, hoznak még 3 kocsit a végére. A slusszpoén, hogy az első kocsiban ülve még hallottuk, hogy jön a hír, hogy aki teheti, szálljon le Kelenföldön, mert utána a Keletiig áramkimaradás miatt nagy késés lesz. Ez a második kocsiba már nem jutott el.
A végső késésről nem tudok infóval szolgálni, én eredetileg is Kelenföldig akartam menni - de oda se érkeztünk pontosan. Mindez 3400 Ft-ért. Oda-vissza, diákjeggyel. Ha 3 diák összeáll (és van autója), már olcsóbb az út!

Nyáron voltam Svájcban. Vonattal. Az egyik vonat 10 perc késéssel indult. Ott hangosbemondón keresztül elnézést kértek, több nyelven bemondták, hogy komoly műszaki probléma akadt. Itt csak az egyik fele a pénz, de hangosbemondó itt is van minden állomáson!!! Csak odafigyelés nincs. Egy költői kérdés a végére: a T. Vasúttársaság vezető beosztású alkalmazottai milyen gyakran használják a Cég szolgáltatásait? Azaz utaznak esetleg normál vonaton (nem IC-n) a 2. osztályon? nekik ráadásul ingyen van...
mcs

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr19202742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása