MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Panaszkönyvet mindenhova

2007. október 21. - georgejr
Andi most rávilágított arra, hogy milyen jó lenne, ha a panaszkönyvet bárhol ki lehetne kérni és nem csak az ügyeletes tisztnél. Gondolom van benne némi pszichológia is, hiszen mire odajutsz, kissé le is higgadsz, vagy -mint Andi- inkább nem rohangálsz.

Sziasztok!

 

Az én ügyem gondolom mindennapos, de életemben 2.x vásároltam nemzetközi járatra jegyet.

Maga a jegykiállítással nem is volt gond, mert az manuális eljárással készült, ám a kötelező helyjegy on-line rendszeren keresztül működik, ha működik. De nem.

Bár mindössze 2-en voltak előttem, így is sikerült bő 80percet erre áldoznom az életemből.

Nem ereszteném bő lére, az ablaknál álló nő tajtékzott, én a csendes belenyugvás eszközét választottam és közben sajnáltam szerencsétlen MÁV alkalmazottat, hogy milyen stressz lehet ezt naponta, naponta többször elviselni. Mikor én várakoztam hosszasan az ablaknál várva, hogy a rendszer egyszercsak mégis működni kezdjen (a felajánlott alternatívát, minthogy menjek vissza másnap, később etc… nem tartottam elfogadhatónak), a hölgy felajánlotta, hogy írjak a cégnek.

Nosza, kaptam is az alkalmon,hogy ne teljen addig sem haszontalanul az idő, kérem a panaszkönyvet. Természetesen az VÉLETLENÜL SEM ott található, hanem az ügyeletes tisztnél, aki a vágányok túloldalán székel. Mondjuk kb. 5 perc alatt el is jutottam volna érte, de nonszensznek találom, hogy a panasz felmerülési helyén (asszem a jegypénztár az egyik legpanaszosabb hely) NINCS fórum, ahová fordulhatnék.

Így aztán közel másfél órás tortúra után „elégedetten” távoztam a megszerzett jegyemmel.

Az utazást pedig ma fogom megkezdeni. Remélem több sikerrelJ

 

Üdv,

Andi

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr53202689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabiaki (törölt) 2007.10.21. 11:59:59

Én a pénztárnál kértem legutóbb a panaszkönyvet, bár a pénztáros őszintén meglepődött miért teszem, lehet, hogy a pénztár üvegablaka mögül nem látszik, hogy is működik illetve nem működik a cég. A lényeg, hogy a pénztárnál volt a panaszkönyv, bár át kellet fáradnom egy másik ablakhoz, ahol a kallerek szoktak ügyeket intézni, mert csak ott tudták kiadni.10 év számítógép használat után elég nehezemre esett ugyan kézzel írni, de azért rendesen olvashatóan kitöltöttem névvel címmel és azóta sem kaptam semmi értesítést, hogy megértették, tudomásul vették volna, vagy esetleg kivizsgálták panaszomat. Már várom a csütörtöki sztrájkot, kíváncsi vagyok mit mond majd a kaller mikor kéri a jegyet bérletet és közlöm, hogy hát én is sztrájkolok és nem fogom elővenni a táskámból a majd ötvenezres bérletet.

rp_bubu 2007.10.21. 12:47:46

"Már várom a csütörtöki sztrájkot,kíváncsi vagyok mit mond majd a kaller mikor kéri a jegyet bérletet és közlöm, hogy hát én is sztrájkolok és nem fogom elővenni a táskámból a majd ötvenezres bérletet."

Egyszerű a lelked mint egy fa ék... szereted csinálni a feszültséget, már most kiderült.

Megmondom mi lehet:

a.) a sz@rik rá, nem neki teszel szívességet.
b.) szakszerűen jár el, és úgy veszi, hogy nincs jegyed, és e szerint jár el, te meg rohangálhatsz utólag bemutatni, és hőböröghetsz itt.

szabiaki (törölt) 2007.10.21. 12:58:41

látszik nem vonatozol eleget

OkoskaTo:rp 2007.10.21. 13:48:38

Csak én tudom úgy, hogy a kereskedelemről szóló törvény szerint a panaszkönyvnek
1. látható helyen
2. a vásárló által elérhető módon
kellene lennie kirakva?

Nem kincskereső játék jutalmaként megtalálható módon, nem mered-e-elkérni-attól-a-kigyúrt-állattól, nem a világ túlvégén ("központban", "irodában" stb.)

Ha bármiféle Mávon belüli személyi következménye lenne, és nem csak azt az összeget növelné, amit a mi adónkból tolnak be a Máv hiányába, simán végig lehetne bírságoltatni a fogyasztóvédelemmel az egész bagázst.

Baaah 2007.10.26. 11:17:08

-A fogyasztovedelem nem birsagol allami ceget. pont

napi 200km 2007.10.28. 21:24:50

Én felháborítónak tartom a mindennapi 10-30 perces késéseket Szolnok és Budapest között. Nem elég, hogy egyébként is a menetidő 100-120 perc. Valamit valóban tenni kellene. Pl. a végállomáson kezeltetni a jegyet, amennyiben időben beérkezett a vonat. Amennyiben nem hát......!!!

Sheldrake (törölt) 2007.10.29. 23:18:46

raczpeter 2007.10.21. 12:47:46
-------------------------------
Ha majd fizetsz valamiért rendesen, becsületesen és nem kapsz érte megfelelő szolgáltatást, akkor jusson eszedbe, hogy mit mondtál. Ne fejezd ki sehogyan sem a nemtetszésed. Maradj csendben, légy szolidáris.

b)? Ne nevettess, nekem az esetek jó 50%-ában nem sikerül 3/4 órás menetidő alatt gyorsvonaton - ami 1 helyen áll meg ezalatt - kallert látnom, mert a kedves a)-t játszik valahol valamelyik vagonban.

Miért szerinted mi lenne a helyes magatartás? Lenyelni a békát, kedvesen mosolyogni? Ha egyébként normál üzemben a szolgáltatás jól működne, akkor talán, de így? Hát nem tudom, csatolnék én is a bérletmutatáshoz néhány udvariasan nyersen kemény szót.
süti beállítások módosítása