Sziasztok!
Az én ügyem gondolom mindennapos, de életemben 2.x vásároltam nemzetközi járatra jegyet.
Maga a jegykiállítással nem is volt gond, mert az manuális eljárással készült, ám a kötelező helyjegy on-line rendszeren keresztül működik, ha működik. De nem.
Bár mindössze 2-en voltak előttem, így is sikerült bő 80percet erre áldoznom az életemből.
Nem ereszteném bő lére, az ablaknál álló nő tajtékzott, én a csendes belenyugvás eszközét választottam és közben sajnáltam szerencsétlen MÁV alkalmazottat, hogy milyen stressz lehet ezt naponta, naponta többször elviselni. Mikor én várakoztam hosszasan az ablaknál várva, hogy a rendszer egyszercsak mégis működni kezdjen (a felajánlott alternatívát, minthogy menjek vissza másnap, később etc… nem tartottam elfogadhatónak), a hölgy felajánlotta, hogy írjak a cégnek.
Nosza, kaptam is az alkalmon,hogy ne teljen addig sem haszontalanul az idő, kérem a panaszkönyvet. Természetesen az VÉLETLENÜL SEM ott található, hanem az ügyeletes tisztnél, aki a vágányok túloldalán székel. Mondjuk kb. 5 perc alatt el is jutottam volna érte, de nonszensznek találom, hogy a panasz felmerülési helyén (asszem a jegypénztár az egyik legpanaszosabb hely) NINCS fórum, ahová fordulhatnék.
Így aztán közel másfél órás tortúra után „elégedetten” távoztam a megszerzett jegyemmel.
Az utazást pedig ma fogom megkezdeni. Remélem több sikerrelJ
Üdv,