Ezennel meghirdetem a Nagy őszi késés contest-et. Kérek mindenkit, ha késett a vonata azt küldje el emailben az info@megintallunkvazze.hu címre.
Mit tartalmazzon a az email:
A tárgy mezőben legyen bent a késés contest szó.
Írjátok le a dátumot, vonatszámot indulási, érkezési állomást, mikor kellett volna indulnia, érkeznie, valós indulás, érkezés.
A pályázat időtartama:
2007. 10. 01-2007. 11. 31.
December elsején összesítjük az adatokat és publikáljuk.
A másik pályázat, a bunkó kaller pályázat. Mit kérek tőletek? Ha valakivel szemben a kalauz arrogáns volt, nem megfelelően járt el. Kérje el az azonosítóját, honállomását, a vonatszámot, utazás időpontját és küldje be.
Szondázzuk a vasúti dolgozókat, hogy betartják-e az üzletszabályzat alábbi pontját.
84. KF. A jegyvizsgáló egyenruhában teljesít szolgálatot és kalauztáskát vagy jegykiadógépet hord magával.
A jegyvizsgáló mellett munkáját segítő más munkatárs is végezhet ellenőrzést, őt olyan jogosultságok illetnek meg, mint a jegyvizsgálót. Az ilyen, ellenőrzést végző dolgozó e minőségére utaló jelzést visel, valamint szolgálati megbízóle-véllel rendelkezik, melyet kérésre az utasnak felmutat.
A jegyvizsgáló vagy a munkatárs nem köteles az utas részére igazolnia magát, de az utas kérésére köteles az utólagos azonosításához szükséges információkat (te-lepállomását és azonosító számát) megadni.
Amennyiben nem hajlandó megadni ezeket az adatokat a kalauz, úgy megelégszünk a járatszámmal, és az utazás időpontjával és egy alap személyleírással.
Mi a célunk? Ugye már több postban elhangzott a bunkó kalauz szó. Nem hajlandóak magukat igazolni, ezzel megszegve az üzletszabályzatot. A legdurvább eseteket közzéteszem, és mindent továbbítok a MÁV-Start Zrt, valamint a Szakszervezet felé.
Figyelem nem lejárató kampányról van szó! Csak indokolt esetben kérjétek el az adatokat. Ha egy kalauz a lehető legjobb fej volt. Segített egy néninek, kedves volt, korrekt volt, akkor azt is küldjétek el. Őt szeretnénk majd kitüntetni.
köszönöm az együttműködést:
georgejr