Nem olyan régen egy kalaut egy napilapnak azt írta, hogy nem munkaköri kötelessége felsegíteni az embereket a vonatra. Úgy látszik ehhez tartják magukat.
Tisztelt Szolgáltató!
2007.09.17
Gyerekeink rendszeresen a Tatabánya-Budapest Déli pu. járattal utaztak
iskolába Biatorbágyról. (06:37) A vonat 3 kocsiból állt, ezek közül egy
kerékpárszállító. Biatorbágyon kb. 40-50 utas, többségében iskolába igyekvő
gyerek szeretett volna felszállni. De nem sok sikerrel, mivel a peronok is
zsúfolásig megteltek. A rutinosak egyből a kerékpárszállítóba szálltak.
Kicsit marhavagon jellegű ugyan de lehet benne állni. (Kapaszkodni kevésbé.)
Miután mindenki felpréselte magát, a peronajtót nem lehetett becsukni.
Kívülről próbáltam segíteni, de a vonat végén zsebredugott kézzel álló
kalauz a hetykén félrecsapott csákó alól úgy rendesen csendőrösen
rámdörrentett, hogy akkor most felszállok vagy nem.
2007.09.18
Ugyanaz a járat, 40-50 felszálló. (06.37) 06.40-kor bemondták, hogy a vonat
előreláthatólag 40 percet késik. (Gyakorlatilag el sem indult?) Ha 5 perccel
hamarabb közlik, netán 2 percenként megismétlik hogy nincs vonat, simán
elértük volna a buszt amit így persze lekéstünk. Többi szülővel együtt
indulás autóval ki merre lát.
Önök hogyan minősítenék szolgáltatásuk színvonalát?
Terveznek-e valamilyen megoldást a mindennapos zsúfoltság csökkentésére?
Tervezik-e, hogy javítanak a tájékoztatás színvonalán?
Üdvözlettel
DP