MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Pénteki egypercesek

2007. augusztus 31. - georgejr
Ennyi.


MÁV vs. bicikli 


Hali!


Nyilván volt már terítéken, de engem olyan módon felháborít, hogy
muszáj leírnom:
Vácra utaztam a nyugatiból, ELVIRA szerint a vonat alkalmas bicikli
szállítására, de valójában nem volt az.... Kérdezem a kallert, hogy
akkor most mi a fasz, mert én ezzel a vonattal bicajjal együtt akármi
lesz elmegyek. Mondta, hogy tegyem fel nyugodtan, egy csomószor
előfordul, hogy az ELVIRÁn olyan vonatokhoz is kiírják, hogy bicaj
szállító kocsival közlekedik, ami valójában nem. Persze ez önmagában
biztosan nem valami nagy szám, ha nem épp aznap olvasom, hogy:

"A növekvő kerékpárszállítási igényekhez igazodva egy hosszú távú
fejlesztési programot indítottunk, amelynek célja, hogy a jövőben
minden személyszállító vonaton biztosítsuk a kényelmes, kiszámítható
kerékpárszállítás lehetőségét. Ennek keretében egyes kocsijainkban
megkezdtük kerékpárszállításra alkalmas terek kialakítását. Új
járműveink beszerzésekor és a járműfelújítások során kiemelt figyelmet
fordítunk a kerékpárszállítás biztosítására."

HÁT EZ EGY VICC!

üdv:dani


Szerva!

Hát nekem is volt egy két problémám. Többször volt, hogy Intercity-vel utaztam és a helyijegyemet nekem is eladták meg egy másik embernek, és így amikor a vonaton ültem és vártam az indulást többször jönnek az emberek és mondják hogy "nekem is ide szól a helyijegyem". Ilyenkor vagy én állok fel és húzok a büfékocsiba vagy a másik utas.
A másik probléma a légkondi. Vagy nincs, vagy ha működik egyáltalán akkor télen még hidegebbet csinál, nyáron meg alíg műkodik.
Aztán többször volt olyan, hogy a vonatnak a fékje beragadt és ilyenkor felmelegedett aztán meg füstölt rendesen és szívta be a légkondi, ez se egy kellemes dolog.
Aztán van még egy-két dolog ami nagyon nem tetszett ezzel a MÁV-val, de majd még ezt még kifejtem a többi leveleimben.

Lac

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr9153600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopa. · http://kopa.blogja.net/ 2007.08.31. 11:29:37

"HÁT EZ EGY VICC!"
Nem vicc! Amikor anno még a hernyókat vették, nem kondoltak rá, de pl. a Desiroban, Flirtben is lehet bicajt szállítani és a mostanában revízión átesett BHV-kban is egyre többször van!

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2007.08.31. 15:34:26

Dani: elméletben minden vonat alkalmas kerékpárszállításra; a szerelvény első és utolsó kocsijának peronján lehetőség nyílik erre (perononként két drótszamár).

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.09.03. 00:40:06

Ibigoo: Nem mindegyiken engedélyezett a kerékpárszállítás... Ezen felül 4 bringahely nem elég arra, hogy számíthass is erre a szolgáltatásra.
süti beállítások módosítása