MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Oktassunk vazze

2007. augusztus 15. - georgejr
Már hallottunk ilyesmiről, de kíváncsiak vagyunk mire is kell ez a kallernek...

Hello, bloggerek!
 
A következő sztori történt meg velem, gondoltam elmesélem...
 
Budapestről indultam a csodálatos Pannónia Gyorssal. Eseménytelen telt az út, egyedül utaztam a fülkében, s kb. Szolnokig kellett várni az első kaller invázióra. Beáll az ürge, kéri a papírt, adom neki. Nézi nézi hosszasan, mélázik. Teljes árú, egy útra, mára szól, nem lehet SEMMI gond. Fasz kicsit bejebb lép, s jól körülnéz, h ne halljon minket senki:
 
- Maga Békéscsabára utazik?
-Ja, persze, hát rá van írva...
- és mondja, kell magának ez a jegy?

-?? mi? hát ja, máskülönben..
-de az út végén, nem kérhetem el én magától ezt a jegyet?
-hát, tőlem..de minek kell ez magának..
- őőő..hááát.. oktatási célra, kamuzza..:))
 
Oktatási célra akarta volna elkérni a jegyemet, amit végül nem kezelt...Biztosan nem vitte volna vissza Pestre, és nem adta volna oda vmelyik rokonának h ingyen utazzon...aki belsős...na mindegy mondom legyél vele boldog bazmeg..
 
annyi esze volt, h nem talált meg a végén, azt én meg nem fogom odavinni neki...a kis furfangos.
 
na ennyi, minden jó, üssétek őket!
 
Lev

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr58140354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jasperek 2007.08.15. 10:31:07

Egyszerű.Semmi rosszra nem kell gondolni.Nem adja oda senkinek,ne aggódj:)
Visszamegy a vonattal és a pénztárban visszaváltja a jegyet mondván ,hogy nem használja fel mert nem utazik,mert közbe jöt valami.Levonják a kezelési költséget(10%) a többit visszakapja:)A péntárosnak meg nem kötelessége ismerni minden kalauzt.Ha meg ismeri akkor feleznek:) és teljesen szabályos minden.Legalább lehetne rendes és Veled felezne:) akkor Te is örömest odaadnád a jegyet nem???:)Persze csak ha nem jön ellenőr(aki a kalauzt ellenőrzi) és az utazás végén kéri csak el.Ennyire egyszerű.

h_gábor 2007.08.15. 11:04:36

Ez egy új extra-kedvezmény szolgáltatás. Csak el kellett volna kérned a jegy árának felét és újra diáknak érezhetted volna magad. :-)

csakneezek 2007.08.15. 11:11:00

Nagyon kikupálódtak ezek a nagytudású, mindenhez értő bakterok.

Adani 2007.08.15. 11:36:35

Jaja, ilyenkor megk ell kérdezni, h mennyiért venné meg tőled, és mellesleg árulja el melyik az az álomás, ahol nincs jegykiadás és ha mégis kérik a peronon ( Békéscsabán ilyesmi sosem történt még) tudd azt bemondani.

2007.08.15. 14:47:33

Velem ez pont tegnap történt meg, csak más útvonalon. Egyedül ültem a fülkében, kaller kifaggatott, hogy el kell-e számolnom a jeggyel, mert ha nem, akkor elkérné, mondván, hogy: "talán jó lesz ez még valamire" (Utána esett le, hogy százalékot kellett volna kérnem)

Tökfej · http://antimav.blog.hu 2007.08.15. 15:36:49

"na ennyi, minden jó, üssétek őket!" - ez tetszik! XD

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2007.08.15. 16:50:59

Velem is történt már meg ilyen, pont 2 hete, amikor hazamentem. Keletitől Mezőtúrig utaztam és a kaller CSUGAR UTÁN jött!!! (Ha valaki nem lenne ismerős ezen a vonalon, akkor mondom: Csugar 5 percre van Mezőtúrtől, köztük semmi..) Már-már örültem, hogy nem jön, mivel másnapra terveztem a visszautazást, gondoltam, jóóól visszaváltom a jegyet a Keletiben. Erre 2 perccel Mezőtúr előtt jön, már majdnem firkál, és jött a kérdés, kell-e... Kérdésemre, hogy neki mire kell, csávókám elkezdett dadogni, hogy hát gyűjti. Na, persze. Hogyne. De azért odaadtam. Utólag bánom. Majd legközelebb gonosz leszek.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2007.08.15. 16:52:03

Velem is történt már meg ilyen, pont 2 hete, amikor hazamentem. Keletitől Mezőtúrig utaztam és a kaller CSUGAR UTÁN jött!!! (Ha valaki nem lenne ismerős ezen a vonalon, akkor mondom: Csugar 5 percre van Mezőtúrtől, köztük semmi..) Már-már örültem, hogy nem jön, mivel másnapra terveztem a visszautazást, gondoltam, jóóól visszaváltom a jegyet a Keletiben. Erre 2 perccel Mezőtúr előtt jön, már majdnem firkál, és jött a kérdés, kell-e... Kérdésemre, hogy neki mire kell, csávókám elkezdett dadogni, hogy hát gyűjti. Na, persze. Hogyne. De azért odaadtam. Utólag bánom. Majd legközelebb gonosz leszek.

Fedup Sári 2007.08.17. 10:32:22

... és ugye, emiatt szívunk a karámnál ...

Bravó, mávstart!
süti beállítások módosítása