MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Pali és a csatlakozás

2007. június 28. - georgejr
Szegény Pali is felült a csatlakozós mesének:( Tegyél panaszt, de hiába ez a szokás....

Tavaly augusztus elején reggel korán Sárospatakról vonattal mentünk
volna Tornanádaskára. Az utolsó kocsiba szálltunk, mert kerékpárokat
is vittünk. 7-re értünk Miskolcra, néhány percünk volt az átszállásra.
Csak 3-an voltunk  3 bicajjal, és mivel felszállók is voltak, mert a
vonat továbbközlekedett, nem tartott sokáig a lekászálódás. Egyből
indultunk a peron másik végénél, az eggyel alacsonyabb sorszámú
vágányon álló piros motorvonat felé, de már késő volt: ha az első
kocsiból szálltunk volna le, és nagyon siettünk volna, akkor talán
elértük volna a tornanádaskai csatlakozást. A következő vonat két óra
múlva ment. Panaszainkra egy ott levő kalauz azt mondta, hogy nem mi
vagyunk az elsők, akik így jártak. A kérdésre, hogy miért van ez így,
javasolta, hogy tegyünk panaszt. Erre ugyan nem került sor, de azok
után, hogy kihasználatlanság címén számos szárnyvonalat bezártak,
megértettem, miért van kevés utas ezeken a mellékvonalakon.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr43107507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

estvanka 2007.07.02. 03:08:41

Erre szoktuk mondani azt, hogy nem lekéste az utas a vonatot, csak korán jött ki a következőre........
Most is megérdeklődtem titkos forrásaimtól mi történt,
ebben az esetben csupán az volt a probléma, hogy nem konjugált a pszichoanalítikus difrakció kvaditatív pundálójának szelektív együtthatója :-(

Hmmmm ráadásul első is.....dőzsölök
süti beállítások módosítása