MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

A legkirályabb kaller - haverok buli banda

2007. június 25. - georgejr
A kalauzok is tudnak ám örjöngő anyaoroszlán módjára védelmezni. Végre egy jófej kaller, aki tudja mikor kell büntetni és nem kakil be a kihívástól.

Helló!
 
Történt 2006-ban, hogy egy este egy barátom felhívott, hogy lent van Széplakon a nyaralójukban pár ismerőssel. Nosza kaptam magam, taxival épp elértem az aznapi utolsó vonatot (ez mondjuk nem valami költséghatékony). Utaztam már egy ideje, a vonaton nagyon kevesen voltak, abban a kocsiban ahol én ültem egyetlen öreg bácsika bámult kifelé az éjszakába. Pont az ajtó mellett foglaltam helyet. Egyszer csak nyílik az ajtó, belép egy fiatal srác, nézelődik körbe nagyon. Engem nem vett észre, csak mikor az ajtót becsukta maga mögött. Felcsillant a szeme és elkezdett haverkodni. Nemzetiségére nem térnék ki. Magyarázott mindent, hogy milyen jók a csajok Siófokon, satöbbi, satöbbi. (Erről még sokat tudnék írni, hogy miért volt egyértelmű a dolog, de ez a történet nem arról szól.) Volt nálam egy két literes kóla, megkért, hogy adjak egy kicsit mert nagyon szomjas. Mondta, hogy ő sem szereti ha beleisznak az üvegébe, van egy fél literes üres üvege, mindjárt hozza. (Lefordítanám: megvan az áldozat, megyek a haverokért). Eközben már nagyon járt az agyam, hogy mi a legkeményebb tárgy ami nálam van és lehet vele ütni. Hozzáteszem, nem vagyok egy K1 harcos típus. A vonat száguldott ezerrel, én meg alkaromra tekertem az övemet, hogy majd zúzok az övcsattal. Pénzemet elrejtettem a zoknimba és vártam a "halált". Ekkor villant be az ötlet. Rájuk küldöm a kallert, úgyse lesz jegyük. Reméltem, hogy akkor majd azzal lesznek elfoglalva, hogy hogy ússzák meg a büntit, hogy jussanak el valahogy Siófokra, stb. És a kaller pont jött. Gyorsan elmeséltem neki a sztorit, elmondtam hogy néz ki a gyerek. Nagyon-nagyon ideges lett, nem először találkozott hasonló esettel. Hangsúlyoznám mégegyszer: kib*****tul ideges lett, már az első három szó után pontosan tudta, hogy miről van szó. Szólt a haverjának és ketten indultak kedves honfitársaink nyomába. Kissé feszülten teltek ezután a percek. Később jött visszafele, mondta, hogy jegyük nem volt és könyörögtek neki, hogy ne hívja ki a rendőröket, mert egyiküket kőrözik is. Hát nem jártak sikerrel, a következő állomáson vártak rájuk. Nem sokkal később megérkeztünk és én leszálltam. Barátaim, egy az előbbiek közben elküldött sms hatására, már vártak az állomáson. Minden jól alakult, még a kóla is megmaradt, meg is ittuk valami konyaknak hazudott itallal.
 
Ha ez a derék úriember olvassa esetleg ezt a levelet, akkor mégegyszer: köszönöm, hogy segítségemre volt.
 
Többet nem fogok egyedül vonatozni éjjel, ha mégis, akkor megkeresem azt a kocsit ahol a legtöbb fiatal van és biztos, hogy lesz nálam vipera/boxer/sokkoló vagy valami.
 
Nagyon örülnék ha ez a levél megjelenne a blogodon, mert szerintem igen tanulságos.
 
H. Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr63105275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JackBauer 2007.06.25. 09:45:10

Gondolom sváb volt, vagy svéd. Egyébként szemét rasszista vagy, hogy szegény szomjas srácról ilyesmiket feltételezel... :))

dr. HáziMacska 2007.06.25. 12:25:58

Mar megint ezek a pirezek... Ezekkel mindig baj van. :P

p__ · http://cudar.hu 2007.06.25. 13:32:13

volt nekem is hasonló sztorim, amikoris 3 hasonló kariberű egyén megjelent mögöttem ilyesmi felkiáltással, hogy "nézdmá a k*csögnek ájpodja van!" Na én itt ekkor ennél a pontnál sokkot kaptam (mivel és sem vagyok se ninja se harcművész) és elindultam a vonat eleje felé, hogy legalább egy szemtanúja legyen a kirablásomnak. Ahogy haladtam a fiatalemberek elől, annyit hallottam, hogy "nézdmág*ci ebben a vécében még tükör is van" A srácok lemaradtak, elkezdték szétrugdalni a mosdót, aztán én a következő állomáson le is szálltam biztos ami biztos.

még jó hogy veszélyek nélkül lehet éjszaka vonatozni...

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.25. 13:58:51

Aki rasszista, fajgyűlölő hozzászólást ír, kitiltom.

p__ 2007.06.25. 14:22:41

remelem az előbbi hozzaszolasom nem tartozik a rasszista hozzaszolasok közé, igazán nem ez volt a cél, ha esetleg mégis akkor sorry.

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.25. 14:26:22

neeem, igazából az előbb volt itt egy emberke és ő uszította a népet. kimoderáltam, újra beírt, kimoderáltam, újra beírt, kb 4 perc alatt. sztem külön élvezte, de ezzel véget ért a kommentel aki akar korszak. reméltem, hogy nem találnak meg a korlátolt elméjűek, de sajnos megtaláltak:(

h_gábor 2007.06.25. 16:45:34

Helló!

georgejr, sajnálom, hogy ez történt, bár várható volt. Mindig van pár ilyen emberke. Ez a blog egy nagyon jó kezdeményezés, nem kellene mocskolódással megölni. Azt is lehet, de nem itt. Mindenkinek van véleménye a témáról, meg lehet vitatni, kiírhatod magadból a dühödet, de ne itt.

További minden jót!

GhostBusters 2007.06.25. 18:15:04

Hello georgejr,

Sajnalom en is, hogy ez tortent. Ne vegye el a kedved a blog folytatasatol ez a kozjatek. Az ilyeneket meg elobb-utobb ugy is ki kell tiltani mindenhonnan...

Best wishes,
GhostBusters

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.25. 22:05:44

Nem vette el:) Köszönöm a sok biztatást. Gyertek vagont takarítani és uténa csapunk egy nagy murit:)

Johnnyboy025 (törölt) 2008.04.03. 13:21:15

egyébként nem lenne hülyeség az éjszakai vonatokra minimum 2 kallert tenni.

Adam a kaller 2009.09.19. 12:42:49

Hát, a héven se semmi esténként...
süti beállítások módosítása