MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Gerulata és a fura késés

2007. június 22. - georgejr
Mint ígértem tudósítok. Ma hazajöttem. Szokás szerint kimentem a 18:45-ös Lőkösházi gyorshoz. Már megírtam, hogy mi a helyzet a Miskolci vonalon. Fel voltam készülve, hogy sokan lesznek a Keletiben. De kellemesen csalódtam. Nem voltak. Bár a táblákon minden vonatnál jókora késések voltak, de nem voltak sokan. Nézem a kijelzőt látom, hogy a Gerulata 60 percet késik. Nosza ez jól is jön, hiszen hamarabb érek haza mint vártam. A hangos folyamatosan műszaki okokat emlegetett. Ott álltam a Keletiben várva a Gerulata-t. Az óra rendesen elverte már a 18:00-át amikor nagy nehezen bevánszorgott a vonat. Közben kíváncsian megkérdeztem egy kósza kalauzt, hogy miért késnek a vonatok.
Erre ő: Miskolcnál leszakadt a felsővezeték a többit nem tudom.
Mondom én: oké de ennek már több mint 4 órája
Ő: És? Sokáig tart megcsinálni gondolkodjak már...

Erre elszégyelltem magam, mert kérdeztem és buta kérdést tettem fel.
Választ nem kaptam senkitől, hogy a Gerulata miért késett "60" igazából 90 percet, hiszen teljesen más irányból jött....
Valaki okosítson plíz
Nem lázongok nagyon, hiszen így is hamarabb értem haza. Bár a nyitott ablakból hallottam mintha egy vonat ment volna el az állomáson. Lehet a 18:45-ös volt?

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr60104103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bolvári T. 2007.06.23. 08:18:27

Bocs, de egy kalauznak honnan kellene tudni, hogy miért késnek a vonatok. Olyan, mintha egy étteremben a pincért kérdezed, hogy miért koszos a pohár? Persze nyilván a pincért kérdezzük, mivel a mosogatóval nem kerülünk kapcsolatba. Csak az a kérdés, hogy a pincér monjuk találkozik a mosogatóval, míg a kalauz nem találkozik a késést okozó történettel.

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.23. 08:48:58

Igazából a kalauznak is tudnia kellene miért nem mennek a vonatok, hiszen Ő is az egyiken dolgozik. Itt látszik a MÁV-on belüli kommunikáció, és az alapvető viselkedési normák hiánya. Igenis a kalauznak tudnia kell a hiba okát, és nem hányaveti módon beszélni az utassal.... Ha a kalauz nem találkozik a késést okozó történettel bemegy a vezényletbe és megkérdezi... Asszony próbált az ügyeletes tisztnél tájékozódni de legalább 30-an voltak... És persze jómagyar szokás szerint egymás szavába vágva kérdezték csórikámat.
Egyébként van a Keletiben egy ÜT, szemüveges, magas, kopaszodó aki mindig korrekten tájékoztat, türelmes. Külön elismerésem küldöm neki!

kismandala 2007.06.24. 18:34:13

Én egyszer Békéscsabáról Budapestre tartottam, vasárnap délután. direkt a korábbi vonathoz mentem ki (ami picit kevésbé népszerű még, mint az utána következő=lehet h lesz hely), mert tudtam h az egy órával később induló rendszeresen 40percet vagy még többet késik. benn is állt már a vonatom, lehetett volna örülni, h talán 10-20percnél többet nem késünk Bp-ig. De a megadott időben nem indult, és 20-30 perccel később sem. Már beért az egy órával későbbi vonat, utána a következő IC, és a 2órával későbbi vonat. álltunk, és vártunk. Közben gondolom a többi vonat is amiket fogadni nem tudott az állomás, hiszen már minden sínen álltunk szinte, és ráadásul egy irányba mentünk mindannyian. A kaller csak tanácstalanul vonogatta a vállát, nem tudta mi történt. És ez így ment órákon át. Pesten tudtam meg, miután 3 óra várakozás után elindultunk és 3:47 perc alatt fel is értünk. Hogy tőlün Békéscsabától 15 km-re Muronyban leszakadt a felsővezeték (vagymi). Nem igaz, hogy erről a csabai kallernak nem volt infója. Ha meg igaz, akkor még nagyobb baj van, mint hisszük

sanya18 2007.06.25. 02:11:14

22-én Hatvan és Füzesabony között volt felsővezeték szakadás + vágányzár egy híd felújítása miatt, itt csak 1 vágány volt járható a 2 közül. Mivel ez a vonal pöppet forgalmas, a vonatok minden irányból tórlódtak, a keletiben is több ácsorgott (fél)órák óta. Ezeknek a helyére érkezett volna a te vonatod, csak épp helye nem volt, az ott és a pályán várakozó vonatok miatt. KB ennyi a sztori. Persze a sínbohóc akit megkérdeztél hozta a szokásos mávos formát
süti beállítások módosítása