Első levél:
From: Megint Állunk Vazze [mailto: megintallunkvazze@gmail.com]
Sent: Saturday, May 26, 2007 6:15 PM
To: eszrevetel@mav.hu
Subject: Fwd:
Tisztelt MÁV!
A mai nap folyamán történt egy incidens. Erre válaszként létrehoztam a következő blogot:
http://megintallunkvazze.blogspot.com/2007/05/szivat -mv.html
Jelen bloggal nem szeretném senki tekintélyét aláásni, sem lejáratni senkit. Szeretnék egy interaktív felületet létrehozni, ahol Önök is válaszolhatnak az itt felmerült problémákra, hiszen sokszor mi, utasok is hibázunk. Tehát szeretném, ha egy élő építő jellegű kommunikatív site/blog lenne, melyben Önök is tudnak válaszolni a beküldött cikkekre, illetve Önök is tudnak cikkeket beküldeni.
Udvozlettel:
Xy
MÁV blogger
MÁV válasza:
On 5/29/07, xy_SZESZA_Marketing <> wrote:
Tisztelt xY!
Jelzését köszönjük, azt az illetékes munkatársaink felé továbbítottuk.
Üdvözlettel: Molnár Zoltán
Ügyfélszolgálati előadó
Újabb levelem:
From: MÁV blogger [mailto: megintallunkvazze@gmail.com]
Sent: Tuesday, June 19, 2007 4:26 PM
To: XY_SZESZA_Marketing
Subject: Re:
Tisztel XYÚr!
Fejlemény után érdeklődnék.
Udvozlettel:
XY
És a Válasz:
MUhhha tehát, ha panaszkodni akarsz, akkor az nem az ügyfélszolgálat hatásköre.On 6/20/07, XY_SZESZA_Marketing < > wrote:
Tisztelt XYÚr!
Köszönettel vettük újabb megkeresését. Első észrevételét továbbítottuk a Kommunikációs Igazgatóságunk felé, mivel az az Ő kompetenciájukba tartozik. Természetesen mostani megkeresését szintén továbbítottuk.
Ismételt megkeresését még egyszer köszönjük.
Üdvözlettel: XY
Ügyfélszolgálati előadó